2010. augusztus 27., péntek

Szitakötő

Nemsokkal azután, hogy Mademoiselle blogján megcsodáltam egyet képen, megcsodálhattam egyet élőben is. És én biza' lefotóztam. :-)  Pontosítanom kell,ugyanis nem én vettem észre először, hanem a Flóra és nagy izgalommal jött be szólni nekem/nekünk. :-)
Igazán szép példány volt, kb. 10-15 cm-es lehetett (én eddig csak sokkal kisebbeket láttam) és sokáig engedte magát fotózni, szinte egészen közelről a kora reggeli órákban. Szerintem várta a reggeli napsugarakat, hogy felmelegedjen és továbbrepülhessen. ;-)



7 megjegyzés:

Christine 2010. augusztus 27. 11:02  

Wow, ez tényleg nagyon szép, mintha picike tükrök lennének a farkán...

Mademoiselle 2010. augusztus 27. 19:14  

Aztamindenit, de gyönyörűséges! és a fotó is csodásan sikerült :-))

Betsy 2010. augusztus 27. 21:44  

Gyönyörű a kép is és ami rajta van! :)