2010. szeptember 17., péntek

1-2-3

Mostanában nagyon eltűntem. Hímezni keveset hímeztem, de majd mutatom azt a picit is nemsokára. :-)

Az ovi és iskolakezdés kicsit "megdolgoztatott". :-) Igazából még a mai napig kicsit döcögősen megy, mert a Flóra újabban nagyon nyafogós, nyöszörgős lett... a Fanni pedig ....nos mit is mondjak? Legyen elég annyi, hogy minden reggel az idegeimen táncol, mert az iskola itt van mögöttünk (kb. 10 méterre tőlünk)...fél 7-kor kelünk, de 3/4 8-ra éppen, hogy odaérünk! ;-) Képzelhetitek mi megy nálunk reggelente! :-)))

Aztán már 1 hét ovi és iskola után le is betegedett mindenki, a Fanni szerencsére hétvégére csak, így a suliból még nem hiányzott, a Flóra már volt pár napot itthon (ma is és hétfőn is itthon lesz, mert az oviban nevelés nélküli munkanap lesz)...a férjem, aki a lányokkal együtt betegeskedett...én pedig kedd óta vagyok sz@rul (nátha,orrdugulás, köhögés, torokfájás).

De a címre visszatérve ;-)..... rendeltem 1-2-3 dolgot az 1-2-3 Stitch!- től. :-))) Most ezeket mutatom meg, mivel ugyebár mint említettem hímzéssel nem nagyon haladtam. :-(
A fotón csak az én cuccaim vannak, más tollával nem ékeskedek! ;-)  Ugyanis Judit és Dóra megkért, hogy rendeljek pár "finomságot" nekik is. :-)

Most aztán belelendülhetek ill. folytathatok vagyis befejezhetek pár hímzést...Sunflower Fairy, Day Nymph.

4 megjegyzés:

Dora 2010. szeptember 17. 13:39  

Viki, nagy gyöngyöket miért rendeltél? Abból küldtem neked anno amikor a day nymph-et elküldtem. Vagy azok nem ahhoz lesznek?

dviki 2010. szeptember 17. 14:00  

Dóri, megvan az is amit te küldtél. De nem baj, ha van készleten....úgyis kell majd még, ahogy magamat ismerem! :-) Különben is annnnyira szépek! :-D

Judit 2010. szeptember 17. 15:37  

Tényleg szépek!
Pláne, így együtt :))

Timici 2010. szeptember 17. 19:03  

szépek nagyon!
sulikezdéshez kitartást!
jobbulást a betegeskedőknek, nálunk is a fele család göthös, köztük én is:/