2010. augusztus 26., csütörtök

Dorottya "kendője" azaz a Sárkány RR :-)

Nem sokáig hagytam parlagon heverni nálam Dorottya kendőjét. ;-) Hiába na, szeretem ezeket a gyógynövényeket bökni!  Azért még így is 3 estés hímzés volt. :-)
A kék verziós lányoktól előre is elnézést kérek ;-)....de már annyira vártam ezt a kendőt! :-D Dóriéra is hasonlóképpen "fáj a fogam" már... ;-)
A kék is szép és ugye az az eredeti...de már mondtam, hogy nekem a kék (hacsak nem türkiz ;-) ) nem a legkedvencebb színem, ezért a nagyobb lelkesedés a másik verziók iránt. :-)




Dóra, nem tudom feltűnt-e neked, hogy itt pedig az én kaspóm haloványabb fehér! :-D

7 megjegyzés:

Dora 2010. augusztus 26. 15:57  

Jaj, de nagyon szép!
(Egyébként meg dettó, nekem is ezek jobban tetszenek, meg a türkíz is az egy kék, amit szeretek :))

Anita 2010. augusztus 26. 20:35  

Én is ezerszer megbántam már, hogy nem vártam meg az átváltásokat, mert sokkal jobban tetszenek. Bár én alapvetően szeretem a kéket... :)
Gondolom, az kiderült, hogy nagyon tetszik, egyre sokkal szebb! :)

Dóra 2010. augusztus 26. 22:21  

Látom te is RR-t csináltál a héten:-DD Nagyon szép ez a kendő. Én meg a búrjánzó metélőhagymát hímezhetem rá:-DD

Dobhatod postára, bár nem fogok neki azonnal nekiesni;)

Delfike 2010. augusztus 27. 8:59  

Szépen alakul, és igen, nagyon jó választás lett ez a variáció!

Móni 2010. augusztus 27. 19:58  

Annyira szép lesz! Kezd nekem is egyre jobban megtetszeni. :)

Dorottya 2010. szeptember 6. 14:28  

Uhhhh, naaaagyon jóól néz ki!!!!!!
Köszönöm! :-)
Nekem a kékek is tetszenek.:-)