2010. augusztus 25., szerda

Tudom, tudom...

...hogy rossz vagyok, de nem tehetek róla. :-) Megint egy megkezdett hímzést mutatok...ezt is még a balatoni nyaralás alatt kezdtem el bökni felváltva a kis Paris mintával.


Annyira tetszenek a színei, hogy nagyon! :-) A rózsaszín, a türkiz, a barna....   Azért ma ismét nagy volt a kísértés, hogy újba kezdjek miután Dorottya kendőjét "kivégeztem"...de talán még pár napig tartom magam, mert ismét elővettem a szerelemhímzésem, hogy folytassam...esetleg be is fejezzem. :-D

Update: A nagy sietségben elfelejtettem (Marcsi, köszi, hogy rákérdeztél! :-) ). A minta Marjolein Bastin: Rose hips in a bowl.

7 megjegyzés:

unikat 2010. augusztus 25. 20:27  

Tényleg gyönyörűek a színek! De mi ez a minta?
Alig várom a folytatást!

dviki 2010. augusztus 25. 21:44  

Marcsi, frissítettem a bejegyzést! ;-)

Delfike 2010. augusztus 25. 22:44  

Ejnye, bejnye Viki! Már megint egy új szerelem? :D
Az x-ek mint mindig most is szépek!!!

Andulka 2010. augusztus 26. 7:59  

De nagyon szép lesz ez is!

Timici 2010. augusztus 26. 10:16  

MB nekem is nagy kedvencem, imádom minden mintáját, megértem, hogy elcsábultál;o)

Anita 2010. augusztus 26. 20:38  

Nem is értelek, hogy kezdhettél már megint egy újba...
Ha írnék blogot, átjöhetnél és megnézhetnéd, hogy én is ám, ahelyett, hogy haladnék az ezer megkezdettel. Na de a hortenzia, az hortenzia, nehéz neki ellenállni. Majd valamikor azért írok is, talán a hétvégén.

Dóra 2010. augusztus 26. 22:22  

Tényleg szép! De kár, hogy a Párizsost nem folytattad!