2010. június 25., péntek

Sneak a peek :-)

Nem tudom megmagyarázni, hogy miért, de hétvégén megint újba kezdtem. :-) Pedig sok minden hiányzik ehhez a mintához, de remélhetőleg nem sokáig. ;-)


Igen, ez a minta, amit Dóritól kaptam jó néhány hozzávaló fonallal együtt. :-)  Nora Corbett : Day Nymph
Az anyag saját festés 32 countos Murano, fekete teával. Jól sikerült a festés, csak ehhez a mintához kicsit sötét lett, így kellett rajta világosítanom egy kicsit, mert nem volt másik anyagom, amit befesthettem volna.
Megyek is mindjárt összeállítom a listát, hogy mit kell megrendelnem hozzá, mert a Valdani: Blacknut fonal már el is fogyott. ;-)

6 megjegyzés:

Dora 2010. június 25. 14:22  

:))))))))))))))))))))))) De jó :)
Azért egész sokra elég lett a sötét barna... azt hittem, hogy ennyire se futja...
Mikor akarsz különben rendelni Valdanit? Csak mert gondoltam, hogy esetleg a másik macából is meghímzem a barnát, és hátha valami csoda folytán abból a maradék még elég neked erre... Na?

dviki 2010. június 25. 15:52  

Dóri,valamikor a jövő héten vagy utána héten szeretnék rendelni, ha minden jól megy..., mert a Sunflower Fairy-hez is hiányzik Kreinik és gyöngy is. :-)
Szívesen elfogadom a "felajánlást". :-)
De akkor hadd lássam, hogy alakul a Night Nymph: ;-)))))

unikat 2010. június 26. 6:07  

De szép lesz!
Velem is előfordul, hogy nem bírom ki, s bele kell ölteni. Az ilyen szépséggel pedig tilos lenne várni.

Dóra 2010. június 28. 9:43  

Komolyan lányok, ti rontjátok egymást:-DDD Nem elég ez a folytonos MUK még rendelgettek is:-DD

Jó, hogy nálad is figyelhetem majd hogy alakul!

Jutka 2010. július 10. 20:57  

Csábító szépség!:)