2010. június 19., szombat

Sárkány RR - Mia kendője

A len volt soros nálam, amit most Mia kendőjére hímeztem. Könnyű és kellemes volt böködni...szeretem a Hubert vásznat. :-)

Igyekszem majd feladni, bár még július 15-ig ráérnék vele....de Dóra mostanában nem maga osztja be az idejét, hanem Marika ;-) ...így ha akad egy kis szabadideje, akkor a kendő kéznél lesz. :-)
A magam stílusában hímeztem, tehát az előttem hímzőkhöz képest fordított x-ekkel készült és nem szemenkénti kontúrral. :-D 

Kontúr előtt és után:

Az 5 elkészült növény egyben:

Mia kendője egészben:

7 megjegyzés:

Dora 2010. június 19. 15:01  

Nekem is böknöm kéne már Annáét! Ha már elkértem Dórától, hogy ráérjen bármikor hímezni.
De most úgy bele vagyok szeretve a EB-be, hogy mégha keveset is, de annál nagyobb élvezettel öltögettem... mindjárt le is fotózom, csak kicsit meg kéne vasalni, hogy ne legyen már olyan rémesen rágott :-D

Márti 2010. június 19. 15:09  

Nagyon, de nagyon szép!!!! :)

Edit 2010. június 19. 21:12  

Nagyon szep, ugy szeretem nezni ezeket a kendoket, nagyon tetszik ez a minta :)

Dóra 2010. június 20. 9:51  

Viki! Akár Mariannak is küldheted, egyre kilátástalanabbnak érzem, hogy a nyáron hímezni is fogok:(
Egyébként nagyon szép lett!

unikat 2010. június 20. 18:40  

Ó, de nagyon szép!

Főkolomp 2010. június 22. 16:12  

Annyira szép ez a minta!!!!
Ügyesek vagytok!