2010. július 13., kedd

Mit is...

...csináltam ill. nem csináltam mostanában. :-)

Hímezni igen keveset. :-( Mostanában a napok kifolynak a kezem közül...
Nézem a naptárat és nemigen akarom elhinni, hogy már július közepe van?!?! Mikor??? Hogyan??? :-D
A Sunflower Fairy kevés x-el azért bővült, jó lenne ma befejezni a hímzés részét...gyöngyözni még nem is tudnám, mert még nincsenek meg hozzá.

Azért moziba sikerült eljutnom, még július 4-én! :-) Vajon mit nézhettem meg? ;-) The Twilight Saga: Eclipse!!! :-DDD
Anyuval mentem, mert családunk férfitagjai....inkább nem részletezem! ;-)  Anyu már a film elején azt mondta, hogy maradjunk benn a következő vetítésre is. :-D
Imádom még mindig, bár nekem már egyre "gyorsabbnak" tűnik...kevés volt ez a két óra erre a részre, hiszen a könyv is mindig több és több lett jó pár oldallal.
Annyit azért megtett nekem a Norbertem, hogy Pestről hozott nekem Edward-os poharat :-), mert itt Kaposváron nem lehetett kapni. Fő helyen van a konyhában...nézegetem....inni nem merek belőle. :-D


Kommentelni is szinte mindig szoktam, mostanában viszont nem ment. Csak olvasgatok és mindig mondom ,hogy majd holnap hozzászólok...aztán másnap megint...
És mindezt úgy, hogy mostanában könnyű dolgom van/lenne, mert a lányok anyóséknál nyaralnak (most hétvégéig múlt hét szerda óta)...és mégsem jutok semmire...valahogy a hangulatom/kedvem sem az igazi mostanában...

2 megjegyzés:

unikat 2010. július 13. 11:15  

Én is megnéztem!!!
Már kétszer!
S itt nálunk mind a háromféle pohárból volt, s meg is van mind!

dviki 2010. július 13. 12:05  

Marcsi, ne csináld! :-D Bomlasztod a kedélyemet még jobban. ;-)Irigy vagyok ám, de nagyon!!! :-)
Szerintem ma én is meg fogom nézni...tudod egyedül vagyok itthon. :-DDD