2010. június 3., csütörtök

Olvasni mentem...





...majd jövök! :DDD

9 megjegyzés:

Unknown 2010. június 3. 14:50  

Milyen? Hol tartassz? Jó olvasást, de azért néha igyál is.

Unknown 2010. június 3. 14:51  

A lányokat ne felejtsd az oviba!

Anita 2010. június 3. 16:03  

Látom, megérkezett a könyv. :D Jó szórakozást hozzá, de azért majd gyere!

unikat 2010. június 3. 20:52  

Már én is, én is!
De én csak lassacskán, hogy tovább tartson.

dviki 2010. június 3. 21:39  

LÁnyok....hát ez valami fantasztikus!!! IMÁDOM!!! :DDDDDD

Anyu, közben ittam is ;)...de nem kellett volna, mert így kellett mennem pisilni is és akkor mindig le kellett tennem a könyvet. :D
A lányokért du. 4 után azért elindultam....nagy nehezen. :D

Anita, te is olvasod már? :)

Marcsi, most én sem "falom"...megpróbálom visszafogni magam, de annnyira tetszik eddig, hogy igen nehezen megy. :DDD De nem baj, majd ha a végére érek kezdem előlről! :DDDDD

judit.6 2010. június 4. 10:28  

Remélem ma én is megkapom. Mikor olvastam először, akkor 2 nap volt. :) Igaz, hajnali 4ig olvasgattam. S minden lopott percben. :) Ez most tovább fog tartani, legalábbis terveim szerint, nem kapom be egybe, hiszen tudom mi van benne. :)
Jó olvasgatást, ez az idő másra úgysem jó.