2010. június 8., kedd

Egy újabb trió

Egy kicsit kicsúsztam ezekkel az időből...ugyanis ovis ajándéknak készültek szintén. ;) A hímzés részével nem is volt baj, az készen volt idő előtt....hanem az összeállítás! Háááát....nem az erősségem. :D Nagyon nehezen bírtam rávenni magam ,hogy befejezzem. Ma délelőtt sikerült az utolsó simításokat is megcsinálnom rajta. :)


A PIF-eseim ne aggódjanak (bár lehet, hogy mégis jobban tennék :DDD), azért nekik sem félkész állapotban lévő dolgokat fogok küldeni. :) Bár én a legtöbbször úgy érzem, ha készen vagyok a minta kihímzésével, akkor kész és vége. Pont. :DDD

A három minta Blackbird Designs (Stockings) : Tulip Border, Lily of the Valley és April Showers.
A Lily of the Valley-nél először csak egy színt akartam lecserélni, mert nem látszott a hímzővásznon (ami 28 countos natúr DMC)...aztán szépen sorban szinte teljesen "átszíneztem" a mintát, mert nemigazán az elképzelésem szerintiek voltak az eredeti színek. :D





Blackbird Designs (Stockings): Tulip Border
Anyag: natúr DMC hímzővászon 28 count
Fonal: DMC

Blackbird Designs (Stockings): Lily of the Valley
Anyag: natúr DMC hímzővászon 28 count
Fonal: DMC (732 helyett 3345, 433&434 helyett 988 és 822 helyett 3756)

Odaajándékozni tehát idén már nem fogom (kaptak virágot az ovónénik helyette :) ), de jó lesz ez jövőre is....legalább tuti nem futok ki az időből. :DDD
Blackbird Designs (Stockings): April Showers
Anyag: natúr DMC hímzővászon 28 count
Fonal: DMC

13 megjegyzés:

Delfike 2010. június 8. 14:15  

Nem semmi vagy te csaj! Szépségesek lettek! Akkor jövőre egy gonddal kevesebb van ;)!

Andulka 2010. június 8. 14:50  

Nekem nagyon tetszenek! Mi lenne, ha az "erősséged" lenne az összeállítás? :-)))

Melinda 2010. június 8. 16:38  

Olyan gyönyörűek!:)

Nina 2010. június 8. 18:32  

de szépek!! az áprilisi esős tetszik a legjobban, a színei csodásak :)) És az összeállításuk is szuper :)) Miért nem csinálsz több ilyet? Nagyon jól megy :))))

Judit 2010. június 8. 20:02  

Nekem is nagyon tetszenek, és mi az, hogy nem megy az összeállítás?!
Szerintem szuper lett :)

Dorottya 2010. június 8. 20:09  

Ezeket sürgősen meg kell tapogatnom!!! ÉLŐBEN!! ;-)
Nagyon jók lettek.

dviki 2010. június 8. 20:48  

Lányok ,köszi! :)))

Nina, nekem is az a kedvencem. :)

Dovilé, thanks!!! :)

Dorottya, most vasárnap megtapogathattad volna. ;) Csak neked és Anitának állandóan programotok van! :D Majd ha megyünk mozizni! ;)

Jutka 2010. június 8. 22:56  

Különlegesek és gyönyörűek!

Edit 2010. június 10. 7:44  

Alomszepek lettek! En bele sem mernek ilyesmibe vagni, ilyen csizma alakura osszeallitani. A tieid gyonyoruek!

Klaudia 2010. június 13. 14:06  

Nagyon szépek! Nekem is az jutott az eszembe, hogy mi lenne, ha még szeretnéd is az összeállítást:)
A tökéleteset is lehet fokozni? :DDD

Viki 2010. június 13. 21:33  

Nagyon tetszenek és irigykedem, hogy már elkészültél a jövő évi ajándékokkal!;-)

dviki 2010. június 15. 16:13  

Jutka, köszi. :-)

Edit, dehogynem mersz! Igaz, én is régóta halogattam. :-D

Kriszti, neked is köszi. :-)

sárgavirág, nem tudom mi lenne akkor , ha még szeretném is, mert szerintem sosem fogom igazán a szívembe zárni ezeket az "összeállításokat". :-D

Viki, örülök ,hogy tetszenek. :-)