2010. június 1., kedd

Ovis ballagás

Ha már egyszer szóba került a ballagás....mutatok pár képet a "csajokról". ;)
Az idei ballagás, mint már írtam jól sikerült. Az ovisok műsora nagyon klassz volt, minden évben szép és jó, de most különösen. :)

A Flóra is ügyes volt, szépen mondott minden verset, éneket, mondókát...másokét is, nem csak a sajátját.;) Nem sírt, nem nyöszörgött....ügyes volt,na! :D

A Fanni pedig már igazán nagylányosan viselkedett (bárcsak itthon is így lenne ;) ). Már- már majdnem megkönnyeztem, de csak majdnem! :) Úgy látszik öregszem, mert rám eddig ez nem volt jellemző...sőt! Anyu a családban az a mindenen_sírva_fakadok fajta, én pedig mindig szoktam "cukkolni", hogy ne már! megint sírsz?! ezen!? :D  Erre tessék, eljött az én időm is. ;) :DDDD
Most pedig jöjjön pár kép...csak úgy.... ;)  






14 megjegyzés:

Andulka 2010. június 1. 15:45  

Nagyon aranyosak a lányok!

Jutka 2010. június 1. 18:05  

Komoly nagy lány és komoly kis lány, mind kettő tünemény.

Edit 2010. június 1. 18:32  

Nagyon helyesek a kis/nagylanyok! Es az ovonenik ajandekai... mind a harom gyonyoruseges!

Mónika 2010. június 1. 19:07  

Csak nem az Arany János utcai oviba járnak a lányok?

Melinda 2010. június 1. 19:44  

Nagyon szépek a lánykáid, büszke lehetsz rájuk!:)
Az ajándékba készült hímzéseket pedig én is szívesen elfogadnám.;D

Unknown 2010. június 1. 20:35  

Tündériek a lányok.Kellenek még Neked?Mert átvenném.
Bea

Dora 2010. június 1. 20:36  

Fanni milyen nagy már, hihetetlen! Kész nagylány tényleg! Dehát maholnap iskolás lesz!
Flóra meg annyira édes :) Ahogy ül azon a kisszéken :)

dviki 2010. június 1. 21:54  

Andulka, Judit és Edit köszönöm szépen!!! :)

Móni, de bizony, hogy oda járnak! :) Miért? ;) Találkozhattunk már??? :O

Melinda, neked is köszönöm. Büszke vagyok rájuk, de néha annnnyira, de annnyira fel tudnak idegesíteni. :DDD

Bea, örökbe nem adom, de kölcsön szívesen. ;) Akkor majd "kibújik a szög zsákból"! ;))))

Dóri, igen...én is elcsodálkozom, hogy maholnap már 7 éves lesz. :O
A Flóra pedig...már nagyon sokat "tanult" a nővérétől. :D Néha báránybőrbe bújt farkas! :DDDDD

Mónika 2010. június 2. 16:05  

Nem hiszem, hogy találkoztunk. Bár, ha ma az apukájuk ment a lányokért, akkor Őket szerintem láttam:)
Az épület volt ismerős. Én is oda jártam, de az már nagyon rég volt:)

unikat 2010. június 2. 18:49  

Édes tündérek a leánykáid. Különösen a picuri Flóra azzal a kék nagy szemével. Fanni pedig igazi nagylány már. Nagyon nagynak látom, s komoly nőszemélynek.
Az ajándékaid pedig valami álomszépek lettek. Ettől tuti elájultak az ovónénik. Nagyon figyelmes anyuka vagy!

dviki 2010. június 2. 20:00  

Móni! Igen, igen...ma nem én mentem értük, hanem a férjem! :)

Marcsi, köszönöm. Néha én is rácsodálkozom, hogy már mekkora "nagylányom" van, bár a viselkedése még nem egészen olyan. :DDD
Az ajándék készítéssel meg úgy vagyok, hogy szeretem csinálni (mármint a hímzést), akkor pedig miért ne ajándékozzak ilyet, ami személyesebb?! :) Bár a férjem mindig morgolódik, hogy minek foglalkozok még ilyenekkel is? ;)

Szecsi 2010. június 3. 12:15  

Gyönyörűek lettek a képek, a lányok pedig nagyon cukik :)

Timici 2010. június 4. 10:55  

szépségesek a lányaid!!!!!
Nagy kalappal majd az iskolakezdéshez, Bencémnek lassan itt az első év vége, el sem hiszem...

Ajándék képek mesések lettek keretezve, biztos nagyon meg voltak hatódva az ajándékozottak!

Dorottya 2010. június 8. 11:20  

..én nem is értem, mit panaszkodsz! :-)
Két földre szállt angyal!
Igazi TÜNDÉREK!!!! ;-)