2010. április 30., péntek

Kérem a következőt! :)

Még egy kipipálva a háromból ;), azaz elkészültem a második ovis ballagási ajándéknak szánt hímzéssel, ami nem más, mint a BOAF: Kindness Sampler. :)))
Már a múlt hétvégére beterveztem, hogy befejezem, de....közbejött egy oviból hazahozott vírus, amit anyukámon kívül mindenki elkapott a családban (tudjátok, ez az a kellemes fajta, amikor alul-felül jön ki minden) és a lányok még csak most kezdenek helyrejönni.

Most viszont készen van és már mostam, vasaltam is. :) Szeretem, szeretem... :)))

Birds of a Feather: Kindness Sampler
Anyag: 40 count linen,  2szálon 1 szállal
Fonal: DMC




11 megjegyzés:

Márti 2010. április 30. 18:42  

Micsoda szépséges ajándékok készülnek itt - ez aztán igen!!! Gyönyörűség ez is!!!! :)))

Dora 2010. április 30. 19:48  

Jaj, csudaszép! :) Nem hiszem el, hogy el tudod őket ajándékozni!

Leki-Rita 2010. április 30. 21:03  

Gyönyörű ajándékokkal búcsúztok!

unikat 2010. április 30. 21:35  

Elájulok, milyen szépséges ajándékokat kapnak az ovónénik! Ez káprázatos! S ilyen sűrű vászonra!
S még a színe is oly csodaszép!

Szecsi 2010. május 2. 8:57  

Nagyon szép lett! Tuti siker!

dviki 2010. május 2. 14:15  

Márti, igyekszem. :)

Dóri, fáj a szívem érte, de hát mit tegyek?!? ;)

Leki, köszönöm és remélem az ajándékozottaknak is tetszeni fognak. :)

Marcsi,köszönöm.:) A vászon pedig nem olyan nagyon sűrű, hiszen nem 1 szálon hímzem. :)

Szecsi, hát remélem tényleg tuti siker lesz, ha már egyszer fájó szívvel válok meg tőlük. :)

Andulka 2010. május 3. 7:59  

Nagyon szép lett ez is! De én sem tudnék csak úgy megválni tőle!

Edit 2010. május 3. 8:28  

Nagyon szep!!! Mi lesz a kovetkezo szepseg?

Beertje Zonn 2010. május 3. 9:56  

Beautiful!
bear regards,

Beertje Zonn
Bear from the Netherlands

dviki 2010. május 3. 12:07  

Peninia, thanks! :)

Andi, hát igen nehéz lesz az elválás. :)

Edit,köszönöm. :) Nemsokára mutatom. ;)

Sonnja, thank you! :)