2010. április 22., csütörtök

A második

Igen, mint már említettem elkezdtem bökni a másik ovónéninek szánt ajándékot is. :)
Ez pedig nem más, mint a BOAF: Kindness Sampler. Imádom!!! Megint könnyelmű kijelentést teszek, de...akkor is meg fogom ezt is hímezni magamnak! :)
Ritától rendeltem hozzá WDW fonalakat is, de azokat most félretettem (majd, ha magamnak!).....az előzőhöz (BOAF:Bloom where you are planted) nem volt itthon kézzel festett fonalam, ezért DMC-vel hímeztem és  úgy gondoltam, hogy most is maradok annál, így "igazságos". :)
Már előrébb is tarthatnék, de! a felirat felét vissza kellett bontanom, mert egy x-et elcsúsztam és ez természetesen akkor derült ki, mikor már körbeértem a betűkkel. Kicsit sem voltam ideges! :DDD
Az anyag a Ninától vett 40 countos (tudjátok, a nagy kedvenc ;) ) és 2 szálon bököm 1 szállal.

Birds of a Feather: Kindness Sampler
Anyag: 40 count linen
Fonal: DMC

6 megjegyzés:

Clinique-Bogi 2010. április 22. 9:53  

Ez még az előzőnél is nagyobb kedvenc nálam. Gyönyörű!

Nina 2010. április 22. 10:06  

Gyönyörű ez a minta, imádom! Szívesen kihímezném, bár már megvan :)))

Dora 2010. április 22. 19:35  

Én is imádom ezt a mintát! :)

Timici 2010. április 23. 10:31  

nekem is nagyon tetszik ez a minta, igazán szép lesz!!!

dviki 2010. május 2. 14:15  

Köszönöm lányok!!! :)))