2010. május 4., kedd

Kapor CarolAnnának!

Igyekeztem, igyekeztem....már a magam sajátos módján. ;) Múlt héten anyuéknál voltunk és ugye egészségileg nem is voltunk a toppon családilag...ezért a hétfőn megérkezett kendőért csak szerdán tudtam elmenni a postára.

Nem baj, gondoltam, úgyis hipp-hopp meghímzem és máris küldöm Dórának...össze is szedtem hozzá a fonalakat...és csak anyuéknál derült ki, mikor elkezdtem (volna) hímezni, hogy sikerült a következő (len!) virág fonalait összeválogatnom! Szokásomhoz híven kicsit sem voltam ideges! :D Szerencsére pár szín "stimmelt", így azért el tudtam kezdeni és tegnap be is fejeztem, mert ugye csak vasárnap délelőtt jöttünk haza.

Most pedig mutatok azért egy-két képet, bár nem nagyon érdemes....mert ugyebár a fényképezőgépet sikerült ott felejtenünk anyuéknál. :( Nem tudom mikor kerül vissza, így csak pár mobillal készült képet mutatok, mert ma feladom Dórának...bár azt mondta, hogy szülés előtt már mást nem akar böködni a Nora Corbett: Bluebell-en kívül, azért hátha.... ;)




2 megjegyzés:

Carol Anna 2010. május 14. 16:51  

Nagyon szép lett! Köszönöm! :-D