2010. február 28., vasárnap

Mirabilia: Mermaids of the Deep Blue - kicsi haladás

Miután befejeztem a La Boutique-ot, elővettem újra. Sokáig pihentettem, pedig szeretem hímezni, de néha kell hímeznem mást, kisebb mintákat is, hogy hamar jöjjön a sikerélmény. :)
Sajnos a fotó nem sikerült teljesen színhűre, akárhogy is próbálkoztam. De tudjátok, hogy a vászon Amsterdam Blue, így el lehet képzelni milyen is valójában. :)
Remélem, mikor készen mutatom már megfelelő, napsütéses idő lesz és sikerül a legjobbat kihoznom belőle. ;)

Ilyen volt:

Mostani állás:

5 megjegyzés:

Dora 2010. február 28. 15:39  

De jó, hogy előkerült ez a régi darab! Szeretem ezt a képet nagyon!

unikat 2010. február 28. 19:57  

Jaj, de szépséges!
Ez maga a csoda!
Innen nézve a képek is fantasztikusak!

Judit 2010. február 28. 21:39  

Annyira szééép!!! :))

Edit 2010. február 28. 21:54  

Ezek a szinek... annyira gyonyoru!!!

dviki 2010. március 3. 9:35  

Dóri, én is örülök ,hogy elővettem. :) Most szeretném egy darabig ezt hímezni....hiszen már nem sok van hátra! :D

Marcsi, köszi! Már alig várom, hogy a sok-sok-sok gyöngyöt is ráhímezve készen legyek vele! :)

Judie,Edit köszönöm! A színei engem is nagyon megfogtak. :)