2010. február 24., szerda

CCN : La Boutique - kész!

Sikerült befejeznem ezt a kis mintát is "röpke" 2 hét alatt. ;) Igaz, nem hímeztem mindennap...viszont hamarabb is kész lehetett volna,de a vége felé kicsit alábbhagyott a lelkesedésem a sok színváltás miatt...és mindig csak egy-két x kellett egy színből.

Egy színt lecseréltem, mert a DMC 5282 (Gold Metallic) nem volt itthon. Helyette a Kreinik 152V fonalát használtam...és nem bántam meg! :)

Hétvégén fejeztem be, mikor anyuéknál voltunk. Szerintem anyunak is tetszik, mert többször is rákérdezett, hogy kinek hímzem. :DDD






Természetesen megint volt egy kis problémám a bloggerrel...vissza kellett állítanom a régi szerkesztőt, mert az új nem működött (még írni sem tudtam).
A képek is ezért ilyen "kicsik", remélem megjavul az új szerkesztő és akkor majd nagyítok a képeken. ;)
( Sikerült. :) )

16 megjegyzés:

Carol Anna 2010. február 24. 20:24  

Viki! Ez csodásan gyönyörű lett!
Nagyon tetszik, s én még nem is találkoztam ezzel a mintával, de akárcsak Anyukád én is beleszerelmesedtem! ;-)

Judit 2010. február 24. 20:29  

Nagyon szééép lett!!! :))

Nina 2010. február 24. 21:21  

Tényleg bámulatosan szép :)) Ilyenkor mindig én is azonnal akarok mindent :))

Mehike 2010. február 25. 7:29  

Nagyon szép lett.Szerintem a képek meg nem kicsik hisz ha rákattintok akkor nagyobbak lesznek

unikat 2010. február 25. 7:39  

Hú, Viki!
Ez valami meseszép lett!

Dora 2010. február 25. 7:41  

Hogy ez milyen szép!!!

Barbi 2010. február 25. 8:32  

Gyönyörű minta! Nagyon szép lett! :D

Anita 2010. február 25. 9:21  

Nagyon szép! Megérte a fáradozást! :))))
Ja és biztosíthatlak, hogy tényleg jól jártál a fonalcserével, én elkerülöm a DMC fémes fonalait jó messzire, mióta ismerem a Kreiniket.

Edit 2010. február 25. 9:57  

Gyonyoru lett, nem csodalom, hogy Anyukad tobbszor is megkerdezte, kinek lesz :) Meseszep, nem is talalok ra szavakat :)

Márti 2010. február 25. 19:56  

Irigy is vagyok!!!! ;))))

Gyönyörű!:)

dviki 2010. február 26. 13:20  

Anna, hát igen....könnyű szerelembe esni újabb és újabb mintákba. ;)))

Nina, ezzel én is így vagyok, amikor a blogokon nézelődöm és látom a sok szép mintát,hímzést: :)

Mehike, tudom, hogy rákattintva kinagyítódnak a képek, de én arra gondoltam, hogy már feltenni is nagyban szeretem, mert a blogsablonomhoz az "passzol". ;) És köszönöm a dicséretet. :)

Judit,Marcsi, Dóri(hubbub),Dóra és Barbi köszönöm!!! :)

Anita, köszi. :) Nekem még nem volt "szerencsém" a DMC fémes fonalakhoz...akkor ezek szerint jó nekem. :)

Edit,hát ezek után valószínű, hogy majd a tulajdonosa lehet...szerintem nem lesz neki nagy meglepetés, hiszen mióta keresztszemezek szinte csak ilyenfajta ajándékot kap. :DDD

Dovilé, thank you! :)

Móni, Márti nektek is köszönöm! :)))

Melinda 2010. február 28. 22:08  

Gyönyörűűű lett!
Oda vagyok érte!:)

Zsófi 2010. március 1. 11:29  

Olyan bájos ez a sorozat, kedvet kaptam én is:)