2010. február 28., vasárnap

Én is, nekem is...



Igen, már én is Kreatív Blogger Díj tulajdonos vagyok. :) Dóri és Dorottya is megajándékozott vele, nehogy én kimaradjak. ;)))
Bár mostanában nem vagyok valami kreatív, hiszen csak meghímzem a mintákat és utána kreatívan elteszem egy dobozba, hogy majd....egyszer bekereteztetem vagy végső formába (pinkeep, logóka, doboztető) öntöm. :)

7 dolgot kellene írnom magamról....most egy kicsit gondolkoznom kell, mert nem igazán jut eszembe semmi.

1. Coca Cola Light - tudom, tudom, hogy mennyire nem egészséges, de én akkor is szinte napi rendszerességgel fogyasztom :)
2. A keresztszemezés előtt az egyik kedvenc időtöltésem a puzzle volt. Mostanában megint gondolkozom azon, hogy az itthon fellelhető, ajándékba kapottakat is össze kellene raknom. ;)
3. A sportot csak nézni szeretem...és ez nem újkeletű, nem a testsúlyom miatt....már kiskoromban az iskolában sem szerettem (pedig akkor nem voltak még súlyproblémáim). A futás a legjobban nem szeretem kategória. :)
4. Nagyon szeretném, ha családi házban lakhatnánk....a 2 szobás panel 2 gyerekkel már nem igazán lakató kategória. :(
5. Szeretek barkácsolni. Fúrni, csavarni,kalapácsolni, összerakni dolgokat. :)
6. Pár évvel ezelőtt az üvegfestést is kipróbáltam....nem sokáig "űztem", mert 2 gyerek mellett ilyen kis helyen nagyon nehezen kivitelezhető, hogy: el ne törjék az üveget, száradás közben ne nyúljanak bele és ne borítsák ki a festéket.
Eme hobbim "végtermékei" közül néhány a lányok szobájának falát díszíti. :)
7. A tv újságban be szoktam jelölni, amelyik műsort meg szeretném nézni. Ezt iskolás korom óta nem tudom "kinőni". :)

A továbbadást most "passzolom", mert akiknek adnám, már megkapták. :)

3 megjegyzés:

Timici 2010. március 1. 10:15  

Cola light függő vagyok én is:o))))

Dora 2010. március 2. 12:51  

Én is innám a kólát, ha az uram engedné... de nagyon ritkán van itthon...

Nálam is a futás a legjobban nem szeretem kategória :-D Igaz, hogy sose bírta a térdem...

dviki 2010. március 3. 9:37  

Timi, csak nem?!?! :DDDDDD

Dóri, látod neked milyen jó férjed van...vigyáz az egészségedre! ;)
A futásról pedig....:DDDDDD