2010. március 7., vasárnap

"A" könyv


Twilight...Alkonyat... Annyira a hatása alatt vagyok, hogy nem is tudom hol kezdjem. :)

Már réges- régen elolvashattam volna, hiszen Dóri volt olyan kedves és elküldte nekem, de monitorról nem volt kellemes olvasni.
Aztán a blogokon egyre több helyen hallottam róla....végül megvettem. De hónapokig csak a polcomon állt...nem mertem elkezdeni, mert arra gondoltam mi van, ha nekem nem fog tetszeni? Ha nem leszek, olyan fanatikus "rajongója"?
Már dvd-n is megvan és a napokban a tévében is vetítették....de én erős voltam, nem néztem meg, mert tudtam, hogy először a könyvet akarom elolvasni! :)
Végül rászántam magam péntek este....több, mint 100 oldal után nagyon nehezen tudtam letenni. :) Aztán másnap alig vártam, hogy tovább olvassam. :)
A gyerekeim ez idő alatt félig- meddig az önellátást gyakorolták, mert egész du. képtelen voltam letenni! :D
A lefektetésük után.....nos....én még soha nem végeztem a tusolással ilyen rövid idő alatt (hajmosással együtt 5 perc ), ugyanis én a 25-30 perces zuhanyozásaimról vagyok híres a családban! :D A hajszárítás sem vett több időt igénybe. ;)
És utána megint csak olvastam... és olvastam... és olvastam. :)  Kiolvastam...1 nap alatt. :)))
Vártam a végét és nem is. ;)

Ma pedig megvettem a következő részt...de még nem kezdtem el, mert most meg szeretném nézni dvd-n.
De rögtön utána jöhet az Újhold...először könyvben, aztán dvd-n. ;)

Ja, és holnap pedig megrendelem az Eclipse-t is, hogyha az Újhold-nak is hamar a végére érek, megnyugvással töltsön el, hogy bármikor folytathatom. :))))

Anyunak is beharangoztam, megígértem, hogy kölcsönadom neki....nagyon kiváncsi leszek az ő véleményére!

Jajj és mikor jelenik meg már a Breaking Dawn végre magyarul????

Mostantól ez lesz "A" könyv....úgy, ahogy filmben "A" film a Dirty Dancing. :DDD

12 megjegyzés:

Mónika 2010. március 7. 22:11  

Üdv "A" klubban:D

Figyelmeztetlek, így, hogy friss a könyv élménye, könnyen lehet, hogy csalódást okoz a film, mert - valamilyen érthetetlen oknál fogva - a legjobb jeleneteket teljesen átírták. Érdemes nem összehasonlítani a kettőt, és a filmet többször megnézni.

Ha minden igaz, a negyedik rész valamikor júniusban érkezik, a könyvhéttel egyidőben.

És azt csicseregték a madarak, hogy az Eclipse tényleg hivatalos előzetese péntektől látható:D

unikat 2010. március 7. 22:16  

Én egy hete láttam filmen. Hallottam róla már annyi szépet, hogy vártam, nagyon.
Azóta odavagyok, s igen nagyon sajnálom, hogy nem könyvben olvastam el előbb. De láttam már a többi három kötetet is, azt tuti, hogy előbb elolvasom, s aztán nézem meg.
De jó, hogy írtál róla, mert most én is annyira oda és vissza vagyok tőle.

Timici 2010. március 8. 1:07  

én is egy hete láttam a filmet, nekem nagyon tetszett, olvasni még nem olvastam, pedig Dóri nekem is átküldte, de motiron csak az első 8oldalig jutottam, nem esett jól így olvasni, eztán lehet hogy majd megveszem a könyvet, mert kíváncsi vagyok miben más, mint a film
Nemsokára az újholdat is megnézem, én nem bírok várni vele:o)))

Unknown 2010. március 8. 7:14  

Én kb. 2 hónapja láttam az újholdat, csak azt sajnálom, hogy feliratos:-(Az alkonyatot néha néha még megnézem ha kedvem szottyan.Az eclipset karácsonykor olvastam ki röpke 4 nap alatt:-)Hallottam, hogy nyárra ígérik a filmet, trailer-ek már vannak:-)A breaking dawn megvan magyarul, de csak doc.-ban, gépen olvasom, kicsit sok lenne kinyomtatni:-)
És én is imádom!!!!!:-)))

Dora 2010. március 8. 9:13  

Hihi :) Üdv a klubban :)
Egyébként ezt sejtettem, hogy ez nem lehet máshogy, mint hogy odáig leszel érte :) Hiszen én odáig vagyok érte :) És olyan egyformák vagyunk :)

Melinda 2010. március 8. 17:05  

Teljesen megértem mit érzel!!!!
Én is még karácsony előtt megvettem a könyveket,de csak csücsültek a polcon...nagylányom megszerezte dvd-én,megnéztük együtt azóta teljesen odavagyok én is:o

dviki 2010. március 8. 20:11  

Mónika,holnap minden kiderül! :))))
Az Alkonyat megnézésének napja lesz!;)
A többi infót pedig köszi....június?...hogy fogom addig kibírni? :DDD
Az Eclipse előzetesének is mindjárt megpróbálok én is utánajárni (gugli a barátom). :)))

Marcsi, ugye?!?!? :DDD Már látom előre, hogy még írni fogok én erről itt a blogon. :D

Timi, hogy te milyen kis türelmetlen vagy! :DDD A könyveket pedig tessék megvenni! :)))Igaz, én még a filmet nem láttam, de ált. minden filmre igaz, hogy sokminden kimarad belőle a könyvhöz képest. Talán ez alől csak a BBC-s Büszkeség és Balítélet a kívétel. :)

v-anette kicsit szomorú lettem, hogy feliratos. :( Filmet nem igazán szeretek olvasni. ;)
Azért nem tántorít el a megnézésétől, mert legalább hallhatom Edward és Bella eredeti hangját! :)
Húúú....még az Alkonyatot és az Újholdat sem láttam, de már várom az Eclpise-t! :)

Dóri, erre én is gondolhattam volna! :DDDD
Már alig várom, hogy holnap a lányokat lepasszoljam az oviba, a férjem dolgozni fog....én pedig egyedül, nyugiban megnézzem az Alkonyatot!!! :DDD

Melinda: :)))) Hát nekem is oda kell figyelnem, hogy ne mindig ezen járjon az eszem! :D Annyira oda vagyok én is!!! :D
Pedig még csak az első könyvet olvastam....mi lesz velem a többinél!?!? :DDD

Névtelen,  2010. március 9. 17:46  

Helyes, nagyon helyes :DDDD

Hídd el feliratosan sokkal jobb a film, mint szinkronizálva. Ez az a film, aminél kár volt a szinkron miatt várni a dvd kiadással:(

Móni 2010. március 9. 19:03  

Én is üdvözöllek az Alkonyat fanok között! :)) Én is próbáltam magam távol tartani tőle, de nem ment, és tavaly tavasszal megtörtem. Azóta már megfertőztem barátnőmet, mindkét kolleganőmet, anyu munkatársainak a negyedét, sőt a napokban fejezi be a 70!!! éves nagymamám az Új holdat! :))) A negyedik részt én már gépről elolvastam, és nagyon nagyon jóóóóóó lesz!! :)))

dviki 2010. március 9. 20:39  

Klaudia, :))))))))))))))))))!
Én azért jobban szeretem szinkronnal, mert amikor olvasnom kell a szöveget sok apró részlet fölött elsiklik a tekintetem és a dvd-ben meg az a jó, hogy utána kiválaszthatom angol nyelven is. ;)
Ma is így csináltam az Alkonyattal. :D

Móni, örülök ,hogy a klub tagja lehetek! :DDDDD
Hihetetlen ugye, hogy szinte minden korosztály imádja?!?! :) Illetve, dehogyis hihetetlen....lehet Edward-ot nem imádni???? Szerintem neeeeeem. :)))

unikat 2010. március 14. 17:50  

Olvasom. Tegnap reggel vettem meg, s bár a szüleimnél hagytak kicsit nyugodtan magamban a könyvemmel, de nem eleget. Elképesztően jó. Elolvadok ettől a könyvtől.
Amikor ma hazaértünk, amint tudtam jöttem a géphez, s az elolvasott részeket megnéztem újra, s bevallom belekacsintgattam a következő két rész filmes előzetesébe.
Még ki sem olvastam, máris akarom a következő részt.
Úgy örülök, hogy írtál róla!

dviki 2010. március 14. 18:54  

Marcsi, és még fogok is írni. :)
Én már kiolvastam a New Moon-t és az Eclipse-et is... átlag 1 nap alatt mindegyiket.
Jajj, ha tudnád, hogy én is már hányszor megnéztem az előzeteseket, videókat....újra és újra. :DDD
Most pedig megint elkezdtem az Alkonyatot...kicsit kevésbé "falósan" olvasva! :)))