2009. szeptember 3., csütörtök

Herb Window Garden 2. vagyis a Sárkány RR :)

A határidő vészesen közeleg és én szeretném betartani....nem tudom, hogy fog-e sikerülni. Mivel én alapjában véve pesszimista ember vagyok, ezért Dórával már egyezkedtem, ha netán mégsem....;)
A minta nagyon tetszik, a szélén körbefutó növényneveket imádom böködni....igazából a terítőn kívül mindent imádok ill. imádnék böködni, ha tehetném! :D
Egyetlen másik mintát sem néztem el és böködtem félre ennyiszer, mint a kis terítőket....hihetetlen, hogy mennyit kellett visszabontanom.:O Biztos azért, mert annnnyira túl szeretnék már lenni rajta, hogy csakazértsem jön össze! :DDD

9 megjegyzés:

Melinda 2009. szeptember 3. 19:12  

A tiéd is nagyon szép lesz!

Dora 2009. szeptember 3. 21:24  

A teritőket, kereteket én is utálom. Tegnap chateltem is Anitával, mondtam neki, hogy hamarosan hányni fogok tőle.
A többit nagyon jó volt himezni ;)

dviki 2009. szeptember 3. 21:31  

Jó volt?????? Ezek szerint te már azzal is készen vagy?!?! :))))))))

dviki 2009. szeptember 3. 21:33  

Melinda, köszi! Tudod, igyekszem, igyekszem. :)))

Anita 2009. szeptember 4. 6:59  

Dora mindjárt készen van vele, csak jól titkolja. :))))

A terítőket én is nagyon nem kedvelem és hihetetlenül sokszor bontottam már vissza, mert folyton elszámolom. Még egy ablakkeretet is odébb tettem egy x-el, pedig azt hittem, azokkal már megvagyok. Az alsó sorban el is csúszott eggyel balra az egész csipke, de már ezen túltettem magam. Úgy várom az élvezetesebb részeket, már csak egy sor algír szem van hátra és jön, jön, jön! :)))

Timici 2009. szeptember 11. 23:54  

nagyon szép lesz, olyan jók a színei:o)