2009. szeptember 3., csütörtök

Bent Creek: Cabin in the Woods 2.

Megmutatom, hogy meddig jutottam el, mielőtt meggyőztem volna magam, hogy : igenis ezt félre kell tennem, mert nem fogok elkészülni az RR kendőmmel! :)))
Nem sok változás van, a vízesést böködtem egy kicsit, mert annak olyan széééép színe van ( TGA: Peacock),hogy már látnom kellett, hogy mutat x-ek formájában! :)
Annyira, de annyira hímezném már, hogy el is kellett "dugnom" egy tárolódobozba, mert, ha mindig szem előtt van, nagyon- nagy a kísértés! ;)))


7 megjegyzés:

Melinda 2009. szeptember 3. 19:11  

Mi tagadás, tényleg szép ez a kék... Megértelek!:D

szisze 2009. szeptember 3. 20:19  

Meg is értem, mert tényleg nagyon helyes! :)

Dora 2009. szeptember 3. 21:26  

Tényleg nagyon tuti ez a kék! Én is már annyira annyira mást himeznék, de hajt engem is a fránya felelősségérzet, hogy kéne csinálni ezt az RR-t.

Ani 2009. szeptember 4. 9:34  

De édes! Nagyon tetszik!

Timici 2009. szeptember 11. 23:53  

nagyon széééép lesz!