2009. augusztus 25., kedd

Bent Creek: Cabin in the Woods



Ő lenne a kis "kiruccanás" avagy az újabb MUK! ;)
A minta már régóta megvan, de mostanában nézegettem a többivel együtt és Fanninak is megtetszett, kérte, hogy hímezzem ki neki. Nekem sem kellett több és pár nappal ezelőtt beleböktem a tűmet. Egyébként ehhez készült az egyik (legvilágosabb) kávéval festett anyagom. ;)

Hímezni szeretem, egyszerű és nagyszerű, aranyos kis minta. A színeken variáltam, néhányat lecseréltem. Nem rendeltem most hozzá kézzel festett fonalakat, hanem a készletemből válogattam. ;)

9 megjegyzés:

Dora 2009. augusztus 25. 15:27  

Hu, de jó lesz. Én is elcsábultam, irulok, pirulok... az a fránya RR kendő meg nem halad :-D

Melinda 2009. augusztus 25. 15:57  

Hjaaaaj...!:)))) Imádom én is!:)

Márti 2009. augusztus 25. 16:25  

Hihetetlen... tegnap v talán tegnapelőtt akadt meg rajta a szemem, hogy egyszer ezt is ki kellene hímezni...
Olyan széééép, nagyon jól választottál!!! Az öltéseid még mindig csodaszépek!!! ;)

Zsófi 2009. augusztus 25. 19:52  

Nagyon tetszik! Én is megvettem egyszer, és egyszer majd talán el is készülök vele... Akármilyen színeket ír is, szépeket választottál hozzá!

Szentpyr 2009. augusztus 25. 20:48  

Ez gyönyörűséges lesz!!!! Teljesen oda vagyok érte! Csodás a színösszeállításod!

Timici 2009. augusztus 25. 23:29  

nem tudom melyik minta, de most megkeresem, nagyon tetszik és olyan szépen hímzel:o)))

unikat 2009. augusztus 26. 7:56  

Csodaszép már most is!

Szecsi 2009. augusztus 26. 10:35  

Ez a BC minta nekem is az egyik kedvencem. Szépek a színei és szépen alakul!

dviki 2009. augusztus 26. 11:35  

Dóri, már kezdek én is kétségbeesni az RR kendő miatt, majd megint az utolsó pillanatban és éjjel is hímezhetem, hogy ne maradjak "szégyenben"! ;) De mit lehet tenni, mikor olyan jóóóó elcsábulni és MUKkolni egy kicsit (nagyon)! :)))))

Melinda, köszi!!! :)

Márti,tű bele! ;))))) Az xszeim is köszönik a dicséretet!;)))))

Zsófi, Rita köszönöm! :) Majd, ha végeztem vele, leírom, hogy melyik színeket cseréltem le és milyenre.

Timi,Marcsi és Szecsi nektek is nagyon köszi a bókot! ;)))