2009. augusztus 23., vasárnap

Sárkány RR :)


Megmutatom végre, hogy hol is tartok ill. nem tartok. :( A Sárkánytalálkozó óta nagyon keveset böktem bele és azt is vissza kellett bontanom. :( Kicsit elhanyagoltam mostanában, de úgy tervezem, hogy mikor hazaköltözünk pár nap múlva (már csak az utolsó simítások vannak hátra a felújításból) anyuéktól, akkor fogom "belevetni" magam a hímzésébe, mert mégiscsak az én kis fotelemben tudom legkényelmesebben és nyugodtan böködni! ;)))

Azt már nem is merem mondani, hogy azért (is) készül ill. nem készül, mert "becsúszott" egy újabb, aminek neki kellett állnom, mert annyira hívogatott a kávéval festett anyagom! :DDD

6 megjegyzés:

Dora 2009. augusztus 23. 12:54  

Én is pont ott szúrtam el ahol te, én is bontottam már :( De szeritem jobban állsz mint én, igaz eltékozoltam a szabadidőm most másra :) Kötögetésre :-D

unikat 2009. augusztus 23. 13:08  

Imádom ezt a mintát. Nálam is tervbe van a hímzése.
Nagyon szépen alakul.

dviki 2009. augusztus 23. 13:50  

Dóri, az nem baj! Bárcsak én is valami "hasznossal" töltöttem volna az időm hímzés helyett és nem a lakásfelújítással! :DDDDDDDDDD

Marcsi, az túlzás, hogy alakul, de azért igyekszem! ;)))

Anita 2009. augusztus 24. 9:51  

Igenis haladsz a múltkori álláshoz képest, vagy tévedek? :))

Na meg azért a lakásfelújítás is hasznos dolog, csak kézimunka terén nincs látszatja....
Tegnap este elkészültem az előző PIF kör utolsó darabjával, lehet, hogy te leszel a következő áldozat. :))))

Dorottya 2009. augusztus 24. 14:29  

Szerintem is jól haladgatsz!!! És igenis ALAKUL!!! ;-D

Dóra 2009. augusztus 25. 8:08  

Szépen alakul! És mi csúszott be? Olyan kíváncsi vagyok!