2009. augusztus 19., szerda

Megtettem...festettem! :)

Ma reggel gondoltam egy merészet és belevágtam az anyagfestésbe. :) Egyelőre 3 kis darabkát "áldoztam fel", az egyiket konkrét hímzéshez, a többit pedig, hogy legyen ilyenem is-alapon! ;)
Ninánál és Vonnánál olvastam el, hogy hogyan is álljak neki.
Most csak kávéval csináltam, de annyira tetszik (tudom,tudom, elfogult vagyok ;) ), hogy biztosan lesz még folytatása.;)))

Murano 32 count


Linda 27 count


Murano 32 count (ezt festettem konkrét hímzéshez, ami Fanni lányomnak fog készülni)


A 3 "áldozat" együtt

Imádom ezeket a színeket! :)

8 megjegyzés:

Móni 2009. augusztus 19. 14:00  

De széééépek, nagyon ügyes vagy
! :)

Nina 2009. augusztus 19. 14:26  

Hát gratulálok, ezek nagyszerűen sikerültek :)))

unikat 2009. augusztus 19. 15:19  

Nagyon ügyes és merész vagy!

Melinda 2009. augusztus 19. 16:58  

Ügyes vagy!:) Igazán szépek lettek! És bizonyára finom az illatuk is.;D

dviki 2009. augusztus 19. 18:13  

Lányok, nagyon köszönöm!!!!! :) Én is boldog vagyok, hogy jól sikerültek. :)
Melinda, ráéreztél.;) Ebéd után nem ittam kávét, gondoltam, hogy majd egy kicsit később. Leültem hímezni, de nem sokáig bírtam, mert annyira fincsi kávéillat szállt fel, hogy kimentem a konyhába és csináltam egyet! :DDD

Ani 2009. augusztus 22. 10:14  

Gyönyörű lett! az embernek kedve lenne kipróbálni :)

dviki 2009. augusztus 23. 9:08  

Köszönöm,Ani! :))) Örülök, hogy jártál nálam! )

Anita 2009. augusztus 24. 9:41  

Na eljutottam már végre hozzád is. :-))) Nagyon tetszenek ezek a festések, egyszer majd jól kifaggatlak! ;)