2009. augusztus 17., hétfő

Mirabilia: Mermaids of the Deep Blue 2.

Nem haladtam annyit, mint szerettem volna. :( Mielőtt elkezdtem, úgy terveztem, hogy a Kreiniket és a Mill Hill gyöngyöket, majd a legvégén rendelem meg ...viszont lehet, hogy egy elvetemült pillanatomban nemsokára mégis beszerzem, mert úgy jobban látnám a haladásomat és nem zavarnának a nagy, üres helyek amiket most ki kell hagynom. ;)
Egyébként pedig még mindig imádom!
Most viszont egy kicsit félre kell tennem, mert én is úgy szeretném továbbadni a Sárkány RR "kendőmet", hogy teljesen kész legyen a kerete.
Majd mutatom, hogy hol tartok vele....hááát nagyon bele kell húznom, a felújítás miatt már napok óta nem tudtam bökni bele. :(



14 megjegyzés:

Dorottya 2009. augusztus 17. 13:36  

....nekem is bele kellene húúúúznom... még a fehér csipke sincs készen, nem hogy a többi... :-(
Nagyon jó lesz a Sellő! ;-)

Dora 2009. augusztus 17. 14:01  

Aj, de nagyon gyönyörű! Tegnap én is nekiálltam megint az RR keretének... de mindig rájövök, hogy utálok kötelezőket himezni :-DDDD Szeretem az össze-vissza mindenbe belekapos, nem határidőre készülő saját dolgaimat. Bár tegnap kimondottan jól esett az RR himzéze, látszik, hogy régen volt a kezemben :) Én csak azt tűztem ki célnak, hogy a fehér keretek, meg a csipkés részek alatt meglegyenek, a többi nem számit. Ha belefér belefér, ha nem hát igy jártam.

dviki 2009. augusztus 17. 14:32  

Dorottya, akkor egy csónakban evezünk! ;)))

Dóri, már előre félek, mikor mutatod, hogy milyen "keveset" haladtál vele...én meg majd ámulok megint, hogy hogyan csinálod??? :)
Apropó, te áttervezted már a mintát? Nagyon le szeretném hagyni a kisállatokat...csak annyira macerás, hogy a nyuszi melletti növény belelóg a csipketerítőbe...

Dora 2009. augusztus 17. 14:44  

Át fogom tervezni, de szerintem nem olyan vészes. Csak pár kockával kell arréb tenni. A kakas vagy mi meg nem gond, mert ott középen van attól meg a növény.
Oh, basszus most nézem, hogy na ezt már elszúrtam. Valamiért azt hittem, hogy az alsó sorban va nyúl... Akkor marad a helyén, mert az a rész már kész van, majd odavésem mellé az évet, amikor elkészül :)

Dora 2009. augusztus 17. 14:44  

Nem lesz egyébként nagy haladás, eddig 1 nap van benne pluszban... az sem valami tevékeny nap volt... mostanában fáradt vagyok folyton, alszok délutánonként... tudnám mi a frász van velem...

dviki 2009. augusztus 17. 15:05  

Ezt már ismerem...nincs benne nagy haladás...persze, majd a képek beszélnek!;)))
Mostanában én is nagyon álmos vagyok, bár én délután nem alszom (mert akkor nem térek estig sem magamhoz), hanem reggel megérek felkelni...van hogy 8- fél 9 körül sikerül.:DDD

Dora 2009. augusztus 17. 15:14  

Oh, bakker, akkor most húzhatok bele, hogy ne égjek be a mennyiséggel ;) Nehogy csalódást okozzak nektek :-D

Nekem már muszáj volt aludnom, mert nem birtam ébren. Pedig én sem szeretek délután aludni. De nekem 7 előtt fönt vannak ezek a bitangok... kértem ugyan a férjem, hogy ha már hétvégén itt van, igazán felkelhetne velük, és hagyjon aludni. Na eddig egyik napon sem kelt fel, mindkét gyerek már lent játszott, megetettem őket, megcsináltam a kávét, átöltöztek, stb, ő még sehol. Hát ennyit nagy lehetőségemről...

Dora 2009. augusztus 17. 15:15  

Ja, meg aszondja a drága férjem, mikor ma szóvá tettem, hogy de legalább 2-3-szor már alhattam igy reggel hétvégén. Ja, mondtam neki, hogy ez aztán holt tuti, a többi hétvégi napon meg ő aludt, ameddig csak ki nem vetette az ágy. Ez aztán a nagylelkűség.

dviki 2009. augusztus 17. 15:23  

Otthon az én sorsom is sanyarú, mert az én "drágám" is egész nap! tudna (és tud is!) aludni.Ált. ő kel fel utolsónak, ha nem kell dolgoznia. ;))) Itt anyuéknál viszont megengedhetem magamnak.... ;)

unikat 2009. augusztus 17. 18:14  

Jaj, Viki!
Ezek a színek valami fantasztikusak.
Nagyon várom a következő fázisfotókat!

Delfike 2009. augusztus 18. 10:07  

Szépen alakulnak a sellőlányok!
Az alvás ismerős annyi különbséggel,hogy az én drágám hajnalban bagoly,azaz 5 körül már kávét készít, viszont délután jó nagyokat tud durmolni.
Tegnap pl. este fél héttől aludt 11ig,volt fent vagy 3/4 órát aztán aludt reggelig.A baj az,hogy hétvégén is ezt teszi és ilyenkor én is mindig megébredek,aztán valamikor reggel 7 körül már be tudnék ájulni.Aludni viszont csak az ebéd után lehet,mert ugye a kaja a fontosabb.

dviki 2009. augusztus 18. 15:02  

Marcsi, nekem mondod!?:DDDDDDDDDDDDDD
Bele vagyok szerelmesedve én is, de nagyon! ;)))

Delfike, ez a kaja a legfontosabb is nagyon ismerős...alighogy lenyeli a reggeli utolsó falatot, már kérdezi, hogy mi lesz az ebéd. :DDDD

Szegedi lány 2009. augusztus 19. 13:11  

Fantasztikusak ezek a sellők! Nagyon jól haladsz a hímzésével!
Én is beleszerettem, és amikor fönt voltunk a kiállításon, akkor megvettem a mintát. Csak sajnos a hozzávaló gyöngyök közül hiányzik, és az Évában nem is lehetett/lehet kapni. Tudsz valami jó gyöngy lelőhelyet, ahol a speciális gyöngyöket is meg lehet kapni, és esetleg még innen Szegedről is elérhető?

dviki 2009. augusztus 19. 18:20  

Szegedi lány, én külföldről (123stitch.com) rendeltem a Nora Corbett: Halloween fairy-hez is, mert én is úgy voltam, hogy itthon nem lehetett kapni sehol az összes "hozzávalót".
A sellőkhöz is onnan fogom, mert még postaköltséggel együtt is olcsóbban jövök ki!