2009. augusztus 16., vasárnap

161.oldal, 5-ik mondat!?

Anita és Dorottya is feltételezi rólam, hogy olvasni is van időm! ;))) Jól gondolják, mert mostanában esténként nemigazán hímzek, mert hullafáradt vagyok...igaz az olvasással sem nagyon haladok, mert ált. 3-4 oldal után már igencsak hosszúra sikerülnek a pislantásaim. :D
Arról nem is beszélve, hogy kicsit csalnom kell, mert amit most éppen olvasok (Stephen Leather: Egyes számú célpont) a Reader's Digest Válogatott könyvek sorozatból való és nincs 161 oldalas, csak röpke 138! :)
Ezért azzal a két könyvvel játszok, amiket felváltva olvastam és a múlt héten fejeztem be őket. ;)
Az első Leslie L. Lawrence: Thumo (A szrinpók völgyében), és az ominózus mondat:"Persze, persze, megértem én- morgott tovább a felügyelő-, mégis..."
A másik pedig (minő meglepetés!) Leslie L. Lawrence: A lófejű démon, a mondat ezúttal pedig: "Behunytam a szemem."
Dórihoz hasonlóan nekem is mindkét könyv esetében tört mondat volt az első és én is beleszámítottam az 5 mondatba. ;)

Köszönöm a játékba invitálást, máskor is szívesen játszom! :)

0 megjegyzés: