2009. augusztus 15., szombat

Sárkánytalálkozó!

Olyan régen volt már (legalábbis nekem úgy tűnik, mintha hónapok teltek volna el! ;)) és az összes többi Sárkánylány megírta már helyettem....ezért most kicsit rövidre fogom. ;)
Csornán találkoztunk ezúttal Évinél, ahogy a férjem mondta:"a világ végén", na igen ez persze nézőpont kérdése. ;) Kivételes helyzetben voltam, mert a férjem elfuvarozott engem (és még Dórát is felvettük félúton)...na jó, igaz, hogy csak azért, mert nem mert elengedni a hosszú útra. Még mielőtt bárki is rácsodálkozna,hogy mily kedves férjem van, elárulom, hogy nem engem féltett, hanem a kocsit! :DDD Igazán nem tudom miért, hiszen én annnnyira jól vezetek! :DDD
Késtünk...természetesen, mint mindig, mióta gyerekeink vannak. ;) A többi Sárkány már nagyon jó hangulatban beszélgetett, amibe mi is be tudtunk csatlakozni.
Klassz volt, hogy Évinek egybe van a konyha-étkező, így ő sem maradt ki a nagyröptű és humoros beszélgetésünkből.:)))
Delfikét is megismertem (és örülök neki), noha tőlünk 7 km-re lakik, eddig mégsem sikerült találkoznunk. :) Klassz volt, hogy mindannyian együtt voltunk és jókat dumáltunk (na persze a fő "hangadó" Dorottya volt;) ) és nevettünk és ettünk...Évinél is minden fincsi volt, a leves, a husik, a krumpli és a gyengém a túrótorta (amit még mindig nem csináltam meg, pedig annyira megenném már!).
Dórához hasonlóan én is mindig, mindenkire irigy vagyok, akinek megadatott, hogy kertes házban lakjon és erre Évinél is volt lehetőségem! :)))
Az ebéd után pedig mutogattunk...sok-sok szépséget. Hímzéseket, kötéseket, patchwork-öt, bekeretezett képeket....
A Sárkány SAL-t már majdnem mindannyian befejeztük (amilyen ütemben Delfike halad, nemsokára ő is;) és néhányan már a Sárkány RR-t is elkezdtük, ez is olyan sokféle lesz, mint a tündér. :)
Anitáé kék (remélem már újra beleszeretett a színösszeállításba ;) ), Dórié természetesen piros :D, az enyém pedig narancsos-rozsdás-barnás színű lesz (Dorottyának is megtetszett, így az övé is ilyen lesz). :)

Mint minden jó dolog, ez a nap is hamar véget ért, szóltam a férjemnek, hogy jöhet értünk (ő addig lemosatta a kocsit a benzinkútnál és a Tescóba is elment vmint olvasgatott és pihent, amihez különösen jól ért :DDDD) és már mentünk is!
Szerencsére mi nem olyan "hirtelen" indultunk, ezért a pereceinket (és a többi Sárkánylánynak szánt Rábaközi perecet;)) nem felejtettük ott! Anyuék már megették kakaóval, még kettő van...hagyom még egy kicsit szikkadni, aztán megesszük :DDDDD
A találkozón készült képeket igyekszem majd feldobni a képtáramba!

Összefoglalva (mindenféle túlzás nélkül és őszintén): nagyon jól éreztem magam ismét, nagyon finomakat ettem ismét és annnnnnyira örülök ezeknek a találkozóknak (a férjem már kevésbé,de kit érdekel ;))) ) és a Sárkánylányoknak (Anitának,Dórinak,Dórának,Dorottyának,Klaudiának,Delfikének és Évinek)!!! :)

6 megjegyzés:

Dora 2009. augusztus 15. 20:29  

Csak megirtad, már nagyon vártam :)
Úgy örülök, hogy mindenki jól érezte magát. Lehet hogy az én férjem sem értékeli ezeket a kiruccanásokat, de hallgat mint a sír :-D És nekem még kölcsön is adja a kocsit, hogy hurcibáljalak titeket, pedig csak 2 éves jogsim van :-D

Soleil 2009. augusztus 15. 21:04  

Már én is vártam a beszámolódat:-D Örülök, hogy jól érezted magad! Aztán a túrótortát meg tessék megcsinálni!!:-D Én ma újból teszteltettem, most a család egy nagyobb részével - nekik is nagyon bejött:-D

Delfike 2009. augusztus 16. 10:29  

Örülök,hogy te is jól érezted magad és sikerült megírnod a beszámolót.
Lassan eljön az az idő mikor egy kicsit többet tudok itthonról kimozdulni és remélem sikerül valahol a városba összefutnunk. :)

Unknown 2009. augusztus 16. 11:08  

Kedves Egykori Rendszeres Olvsaóm!

Kern Ági vagyok az ÁGÓ VARRÓMŰHELYÉBŐL.
Tájékoztatlak, h a blogom tönkrement, rendszeres olvasóim kb egy hete nem látják, h a bejegyzéseim frissülnek. Ideiglenes megoldásként létrehoztam az eredeti blog mását, ahol az új bejegyzések olvashatók, illetve az új blogról: www.agovarromuhelye.blogspot.com a régi blogom is elérhető. A 60. olvasóm bejelentkezése alkalmából /az eredeti blogomon/ ajándéksorsolást hirdettem a rendszeres olvasóim között.
Ha a jövőben is szívesen olvasgatod az írásaim, azt most tehát a fent jelölt átmeneti oldalon teheted meg.
Minden kedves olvasóm megértését köszönöm!
Kern Ágota

Anita 2009. augusztus 18. 9:49  

Én is kíváncsi voltam ám a beszámolóra, örülök, hogy végül megszületett! Még szerencse, hogy jól érezzük magunkat, hiszen ezeknek a találkozóknak ez a lényege, hogy kikapcsoljunk és csak egymás hülyeségeire figyeljünk. ;)

A kékkel megbarátkoztam, most a nyulat utálom mindenek előtt, de már csak kontúroznom kell. Csak halkan jegyzem meg, hogy a te színösszeállításod még mindig közelbb áll a szívemhez, de legalább nem fogom annyira sajnálni a szatyrot, amikor ledobom magam mellett az ülésre a vonaton vagy mondjuk (majd egyszer) a gyerek összekeni csokival. :DDD

Dóra 2009. augusztus 19. 14:27  

Én addig nézegettem a kéket, hogy nagyon tetszik.Igazából a kék miatt szerettem bele, de amikor láttam a tieiteket, akkor kicsit elbizonytalanodtam. Most előszedtem az RR-hez szükséges fonalakat és csodálatosak a színei.

Már aszittem nem írod meg a beszámolód:-DD