2009. augusztus 12., szerda

Itt vagyok! :)

Megjöttünk a nyaralásból...csak kicsit fáradtam el jobban, mint amikor itthon vagyunk. ;)
Böködtem a Mirabilia sellőtestvéreket és a Gyógynövényes Sárkány RR-t is, amikor csak tehettem.;) Mutatni is megpróbálom mielőbb,de most időhiányban szenvedek...pedig sok blogjátékban is részt vennék szívesen, kommentelnék és hímeznék.:) Csakhogy, amint hazajöttünk már folytatnunk is kellett a lakásfelújítást. A férjem dolgozik, ezért anyuval vagyunk a "munkásemberek": a nappalit kellene még ovikezdés előtt kifesteni, leparkettázni és visszapakolni és takarítani....
Amint tudok jelentkezem és mutatom a haladásomat!

7 megjegyzés:

Melinda 2009. augusztus 12. 18:29  

Üdv újra a fedélzeten! Már vártalak!:x

Delfike 2009. augusztus 12. 20:21  

Örülök,hogy újra itt vagy!
Kíváncsian várom a beszámolót!

unikat 2009. augusztus 13. 7:25  

Én is visszavártalak!

Dorottya 2009. augusztus 13. 9:55  

:-)
Várom a képeket....
Jó "pihenést" itthon. ;-)

Dorottya 2009. augusztus 13. 14:14  

Gyere velem játszani!!;-))
....persze, csak ha van kedved hozzá.....

Anita 2009. augusztus 14. 9:33  

Jó hogy visszajöttél és kezdheted is rögtön egy játékkal, ha van kedved. :-)

dviki 2009. augusztus 15. 17:54  

Köszönöm lányok! :)
A játékokra igyekszem most időt szakítani! ;)