2009. szeptember 10., csütörtök

Ajándék tőlem nekem :)

Hétfőn Bp.-en voltunk, eljutottam a West Endbe is és azon belül is természetesen az Éva kézimunkába! :))) Körülnéztem és tapogattam...majd vásárlás nélkül kimentem, mert a két csajom is ott volt (gondolom nem is kell tovább mondanom,hogy miért is nem vettem semmit;)). Sétálgattunk, a csajoknak vettünk kis bizsu gyűrűket, mert a Flóra kézmosás közben elhagyta a kis kék gyűrűjét és olyan szomorú volt, állandóan kérdezgette, hogy: "Hol a gyírí?" :) A gyírí a gyűrű akar lenni, a Flóra ugyanis nem tudja kimondani az ű és ő betűket. ;)
Aztán ettünk valamit és utána.....visszamentem az Évába! :D Nem hagyott nyugodni a gondolat, hogy ott vagyok és nem veszek semmit.:)
Csak egy pár apróságot vettem, hiszen 14-e után nagy akciók lesznek, amit természetesen nem lehet kihagyni! ;)))


A Marjolein Bastin kis készlet 40%-os kedvezménnyel volt, nem lehetett kihagyni; a fonalak pedig nem voltak akciósak, de kit érdekel! :DDD

7 megjegyzés:

Melinda 2009. szeptember 10. 12:07  

Szeretem ezt az egészséges hozzáállást: "kit érdekel?"!!!:))))
Mondjuk engem érdekelne, mármint a sok szépség...;D

Dora 2009. szeptember 10. 12:46  

Jaj, de jók!
Vigyorogtam a szöveg elején, mert hát ugye a képet meg rögtön látom, hogy vajon hogy lesz ebből a nem_vásárlásból mégis készlet meg fonalak :-DDDD
Jól tetted!
Lesznek akciók?! Na ezt nem szabadott volna elejtened! Nem mehetek a közelébe sem!

Andulka 2009. szeptember 10. 13:36  

Nem csoda, hogy nem tudtad kihagyni! A kép és a fonalak is nagyon szépek! Én is épp tegnap vettem egy DMC-s 69-est!;-)

Márti 2009. szeptember 10. 13:42  

Naggyon jól tetted, hogy visszamentél!!! :))))

unikat 2009. szeptember 11. 16:14  

De szépek ezek a fonalak!
Kár lett volna kihagyni!

Timici 2009. szeptember 11. 23:51  

mert megérdemled:D
nagyon helyes ez az MB készlet, tényleg kár lett volna otthagyni és a fonalak is szuperek;o)

Bence ovistársa sem tudta mondani az ű és Ő betűket, először kicsit néztem mikor azt kérdezte az anyukájától, hogy : hol a cipóm? de sikerült megfejtenem hogy mire is gondolt:D Balázsom a mássalhangzókat nem mindig különbözteti meg: a J és az L betű is J, meg a K és T betűre is T-t mond, remélem idővel kinövi:o)

dviki 2009. szeptember 12. 21:26  

Lányok, ami jár az jár! :DDD

Timi,érdekesek ezek a gyerekek! :) Én is remélem, hogy idővel azért megtanulja. Bár a nagyobb lányom (6 éves) meg még mindig "keveri" néha az o és u vmint az ű és ő betűket. Külön- külön ki tudja mondani, de egy szóba beépítve elsőre nem jól mondja. Pl.: a csoport helyett csuport és a szőnyeg helyett szűnyeget szokott mondani. :D