2009. július 18., szombat

Nora Corbett: Letter F - befejezve


Íme a szépséges tündér! ;) Nagyon- nagyon tetszik és imádom!!! Tegnap Anita megérezte, hogy elkészültem vele ;) ,már csak gyöngyöznöm kellett, hiszen a hímzés részével már régebben elkészültem.
Dóra küldött a "láthatatlan cérnából" (köszi még egyszer!), azzal varrtam fel a gyöngyöket...és rájöttem, hogy én imádok gyöngyözni! :) Dóri leírta már, hogy nehézkes vele dolgozni és bár igaza volt, én mégis ezzel fogok ezután gyöngyözni, mert akkora szabadságot ad, hogy nem látszik és így lehet vele sok-sok x-et átugrani! :DDD

17 megjegyzés:

Timici 2009. július 18. 14:56  

álomszééééép!
a Xeidért irigykedem, csodásak, gratula!

CathlenKata 2009. július 18. 16:06  

Aztán ha kimostad, vékony rongyon át vasald , nehogy megolvadjon a cérna !!!
(Imádom NC tündéreit .... )

Dora 2009. július 18. 18:26  

Jaj meseszep!!!!!!
En mindig az anyag szinevel megegyezo fonallal gyongyoztem, igy sosem zavartak a nagy ugrasok :)
En nem vagyok benne biztos, hogy fogok meg vele gyongyozni. Marmint a lathatatlan cernaval.
Ezer eve all a Trick or Treat fairym, csak par gyongy hianyzik rola, de keptelen vagyok raszani magam :(

dviki 2009. július 18. 18:45  

Timici, köszönöm!!! :)

Kata, kimosni nem fogom, mert a CC fonalak nem szeretik a vizet. ;))) Vasalni is már vasaltam egy kicsit, hogy "pofásabb" legyen a fényképen, de még átmegyek majd rajta jóóóó gőzölősen, hogy tuti legyen! :)

Márti 2009. július 18. 19:22  

Csodálatos lett!!! :)

dviki 2009. július 18. 20:15  

Dóri, na ezt majd még jól kitárgyaljuk a talin (remélhetőleg)!;) És nem nagyon zavaró akkor mondjuk, ha az anyag világos(tehát a fonal is világos), viszont sötétbarna vagy fekete gyöngyöt kell rávarrni?
A Halloween fairy-d akkor még nincs kész?;))) Tegnap elkezdtem azt is gyöngyözni, akkor ha sietek és összekapom magam, nem leszek vele utolsó!? ;))))))))))))

Márti, nagyon köszönöm!!! :)

Anita 2009. július 18. 20:43  

Hát igen, meseszép lett! :-)))

Nemsokára én is nekiállok szerintem a banya gyöngyözésének, de az az 500-as összgyöngyszám, valahogy mindig elbátortalanít...

A damillal gyöngyözésbe pedig én is egészen belejöttem, mire befejeztem az A betűt.

Dora 2009. július 18. 20:44  

Majd elviszem a D betűt a talira. Fehér az anyag, minden gyöngyöt fehérrel varrtam fel. Még a zöldes-feketéket is. Szerintem nem látszik. A luk a gyöngyön úgyis oldalt van, szemből nem látszik, így a fonal sem, ami átmegy rajta. Szerintem :)

Lehet, hogy kb 20 gyöngy hiányzik a Halloween fairyről. De a láthatatlan cérnával kezdtem, na meg az kézzel festett anyag, igy még anyagszinű fonalam sem lehet, ezért muszály lenne ezzel befejezni, de nem visz rá a lélek.
Mindjárt megyek egyébként mailt irni neked, ezért jöttem vissza :)

unikat 2009. július 20. 10:03  

Ez álomszép lett!
Gratulálok! Gyönyörű!

Szentpyr 2009. július 20. 20:43  

Wowww, csodás munka!

dviki 2009. július 21. 21:12  

Lányok,nagyon köszönöm! Annyira, de annyira jól esik! Aranyosak vagytok! :)))))))))))))))))))))))))))))))))))

Névtelen,  2009. július 22. 17:11  

Ó, ez csodaszép lett! Nem győzöm nézegetni a képeket és gyönyörködni benne!

dviki 2009. július 22. 19:51  

Köszönöm,nekem is nagyon tetszik;)...és remélem a lánykáim is értékelni fogják, ha most még nem is, de amikor már egy kicsit nagyobbak lesznek!:)))