2009. július 16., csütörtök

Na de Marcsi!!! ;)

Tegnap bementünk Kaposvárra a lányok szobájába laminált padlót nézni, eredetileg úgy volt, hogy meg is vesszük...csak velünk volt a két kiscsaj is, így érthetően nem úgy alakultak a dolgok, ahogy szerettük volna. ;) De eltértem a tárgytól...ott tartottam, hogy hazamentünk és megláttam egy borítékot, amit Marcsi küldött.:)
Nagyon jó érzés töltött el, már akkor amikor még csak a borítékot láttam...aztán kibontottam és még jobban örültem...az i-re a pontot pedig a kis levélke tette fel, amit írt mellé!!! :)
Marcsi, nagyon köszönöm, igazán örülök ,hogy ilyen kedves "ismeretlen ismerős" vagy most már nekem is!!! :))))

2 megjegyzés:

unikat 2009. július 16. 20:43  

Ez igazán nem nagy dolog, nem is mutogatni való, de örülök, ha örömet szereztem az aprósággal, s most már elmondhatod, hogy neked is van charmocskád. :-)

Márti 2009. július 16. 21:55  

:))))))))))

Bizony-bizony Marcsi ... aztán tud megelpit, ill örömet szerezni!!! :)