2009. július 22., szerda

Születésnapi ajándék

Ezt a Dimensions mintát már régebben hímeztem, de csak most öltött végső formát. Anyu kapta a születésnapjára (jó szokásomhoz híven 1 nappal később ;) ).
Mivel a minta mellett volt egy fénykép a bekeretezett hímzésről, ami nekem nagyon tetszett, ezért nem is variáltam át és én is így kértem a keretezést. Szerintem szép lett, bár a külső halványsárga paszi kicsit lehetett volna szélesebb...
A lényeg, hogy anyu nagyon örült neki...én egy kicsit szomorú vagyok, mert nekem is nagyon tetszik, de ugyebár ua. a minta ritkán megy kétszer... ;)))


11 megjegyzés:

Timici 2009. július 22. 13:22  

csodás ez a kép, az egyik elsők között volt, ami megtetszett a Dimensionstől:o)))
Anyukádnak boldog szülinapot!

dviki 2009. július 22. 14:13  

Timici, köszönöm anyu nevében is a köszöntést! ;) Egyébként nekem is ez a kép az első elmentett minták között volt! ;)

Marcsi, köszönöm! :)

Móni 2009. július 22. 14:30  

Nagyon szépet kapott anyukád! :) Isten éltesse! Az én anyukámnak meg ma van a szülinapja! :)

dviki 2009. július 22. 14:41  

Móni, neked is köszönöm! Képzeld az én anyukámnak ma pedig a névnapja van! ;))))))))))))))))))))))))))

Névtelen,  2009. július 22. 17:12  

Nagyon szép ajándékot kapott Anyukád! :) Szerintem a paszi is tökéletes!

Márti 2009. július 22. 20:09  

Micsoda remek ajándék!!!! Nagyon szép!!!

Melinda 2009. július 23. 8:48  

Nagyon szép lett!
Én erősen elgondolkodnék egy újrahímzésen!!:))

Dora 2009. július 23. 13:29  

Hu, milyen jó anyukádnak! Nekem is nagy kedvencem ez a kép!
De én sem szivesen himzek nagy képet újra, és azért a dim-ek nem annyira egyszerűek.

dviki 2009. július 23. 19:32  

Márti, zdora köszi!

Melinda,gondolkozom én az újrahímzésén, de a megvalósításáig nem hiszem, hogy eljutok. ;)

Dóri, na igen, én is magamnak kezdtem el hímezni, de közben anyunak megtetszett és akkor úgy döntöttem nekiadom.:) Nekem is ez az egyik problémám, hogy pont ezt a dim képet még egyszer? Nagyon oda kellett figyelnem, hogy a kétszálas, háromszálas x, meg fél x és a sokféle színű kontúr jó legyen. Már leírni is sok volt! :DDD

Móni 2009. július 24. 13:46  

Utólag is nagyon sok boldog névnapot Anyukádnak!