2009. június 5., péntek

Sárkánytalálkozó- az ötödik és egyben az első


Múlt hét szombaton volt a tali Anitánál. Mondanom sem kell előtte nem sokat aludtam, mert izgultam, féltem, próbáltam előre eltervezni, hogy hogyan is fog lezajlani a nap. ;)
A részleteket a lányok már leírták előttem , ezért én csak pár szóban összefoglalom friss és új élményeimet, mert igazi élmény volt a nap!
Mindenki nagyon szimpatikus volt , szerintem sok bennünk a közös: szépségeket hímezünk, humorosak és szórakoztatóak vagyunk :))), félünk a bogaraktól ;))) és még sorolhatnám! :DDD
Jól éreztem magam és nagyon sajnálom, hogy ilyen hamar el kellett jönnöm. Az ottalvást nem merem bevállalni, mert.... éjszaka is látogatom a mellékhelységet, az allergiám miatt az orrom fújom és valljuk be őszintén, ha nem cseppentek az orromba bizony még horkolok is. :O Tehát nem szerencsés az, aki velem egy helységben alszik, hacsak nem a férjem az, aki igazán jó alvókával van megáldva! :DDD

Anita brokkolilevese nagyon fincsi volt, az enyém a közelében sincs! :) A husi is ízlett és a mellé tálalt zöldségek is a kedvenceim.
A koktélok közül csak az egyikhez volt szerencsém, annak is csak a felével birkóztam meg, mert igencsak "kipirultam" tőle. :) Az alkohol rám ilyen hatással van, elég csak pár kortyot innom és máris "felmelegít".
Amint a buszhoz értem be is kellett dobnom egy fájdalomcsillapítót, mert a fejem is megfájdult (minek iszik, aki nem bírja?). ;)

Nem is gondoltam volna, hogy ilyen gyorsan el fog telni az idő, de szerencsére jókat beszélgettünk, nevettünk.
Az fáj csak, hogy a hímzések nézegetésére nem jutott sok idő :(, még a tali előtti éjszakán (nemalvás közben) azt is elterveztem, hogy hogyan fogom apránként, egyesével végignézni mindenki hímzését, hiszen én csak képen láttam őket.
A "paparazzi" fotózáshoz sem vagyok még hozzászokva, ezért én nem sok képet készítettem és azok némelyike is homályos lett a nagy sietségben! :)
Képzeljétek, azt is csak itthon a képek nézegetése közben vettem észre, hogy Dóri tündérje is teljesen kész lett! :DDD

Annyi minden van a fejemben, amit még le szeretnék írni! Dorottyával alig beszélgettem az időhiány miatt, nem láttam a kendőit és a késes hímzését sem, pedig arra nagyon kiváncsi voltam, mert még a blogjában sem mutatta!
A kendőmutogatásból is kimaradtam, pedig még fel is próbáltam volna egyet, hogy tudjam vajon engem is körbeérne-e? :DDD
Gondolkodom most már nagyon, hogy nyáron elkezdek ilyen szépséges kendőket kötni, de anyagilag bírnám-e extra méretemhez szükséges mennyiség megvételét? :)

Apropó, ezt még le kell írjam. ;) Mikor apu megtudta, hogy Sárkánytalálkozón voltam , megkérdezte anyutól: Akkor te miért maradtál itthon? :DDD

Befejezem,mert kezdek egy kicsit sok lenni.:)

Anita, Dóri, Dóra, Évi, Dorottya és Klaudia, köszönöm a kedves fogadtatást a Sárkánycsapatban! :))))

6 megjegyzés:

Dora 2009. június 5. 13:24  

Nincs is kész még az enyém! Hiányzik még róla fent a hol felett 2 sor gyöngy :)

Hát igen, én is mindig ezt hiányolom, hogy nincs elég idő tapizni a műveket. Pedig az úgy jó :)

unikat 2009. június 5. 14:57  

Élvezettel olvastam.

Anita 2009. június 6. 20:17  

:-)))

Az idő tényleg nagyon gyorsan elrepült, alig maradt valami a hímzésekre, pedig a többiekét nézegetni, tapizgatni az egyik legjobb a talikban amellett, hogy jól érezzük magunkat. Ja és nem is írtál sokat! :)

Dóra 2009. június 6. 20:19  

Örülök, hogy megismerhettelek! A találkozó óta én is belehúztam a tündérembe. Már alig várom a Kreinikes részelet, mert azt még sosem használtam. Nem mintha gyöngyöt már igen...

Dorottya 2009. június 7. 17:28  

...majd a köv. talira igyekszem időben oda érni, nem lekésni az elejét és akkor lesz időnk beszélgetni is... addig + olvasgatlak... ;-D
A késes bontás alatt van.... de valaki fotózta, láttam róla képet.
A kendők simán körbe érnének.... majd viszem a köv. talira is, akkor akár mindegyiket felpróbálhatod majd... hátha addig valami csoda folytán alkotok újakat is.

dviki 2009. június 11. 12:38  

LÁnyok: :)))))))))))))))))))