2009. június 3., szerda

Sárkány SAL, csak pár betű


A vasárnapi maratoni hímzésnapomon elővettem a tündért is....mint látható rengeteget! haladtam vele! ;)))
A "Trick or Treat" feliratot sikerült belehímeznem. :D Két szál Kreinikkel próbálkoztam először, aztán ezt is visszabontottam és 1 szállal csináltam meg. Később pedig elszámolás miatt bontottam és így ért véget a nap hímzéssel este 10-kor.:)

Másnap mentünk a lányokért anyuékhoz, aztán kirándultunk Ópuszteszerre (na erről majd írok kicsit bővebben, mert megért egy misét ;) ). Kedden még anyuéknál lustálkodtunk, a Fanni nem ment oviba, igazoltam a napját. Így aztán 2 nap kimaradt hímzésileg, ma bepótolom!

A Sárkánytalálkozóról is írok majd mindenképpen, csak összeszedem a gondolataimat. ;)

8 megjegyzés:

unikat 2009. június 3. 16:04  

De jó lehetett az a találkozó.
S fúj bontás, utálom!
De a lényeg a végeredmény.

Anita 2009. június 4. 8:05  

Nagyon haladsz, a tündérrel is, meg a katicással is szerintem! :-) És várom a beszámolót...

Dora 2009. június 4. 9:47  

Látom akkor neked sem jött be a 2 szálas kreinikkel himzés. Én már ügyes voltam Dorottya után, eszembe sem jutott 2 szállal hímezni.

Dorottya 2009. június 4. 12:01  

...én is várom a beszámolót! ;-D

Dóra 2009. június 5. 8:15  

Szépen haladsz, én most épp azon munkálkodom, hogy a Dmc-s részt végre lenyomjam!

dviki 2009. június 11. 12:45  

Marcsi, az volt! :)

Anita, lehet, hogy jól haladok, de én telhetetlen vagyok és még többet, még gyorsabban szeretnék hímezni! :DDD

Dóri, most már én is megjegyeztem egy életre, hogy Kreinikkel csak 1 szállal fogok hímezni ezután. ;)

Dóra, láttam, hogy már le is nyomtad a DMC-s részét! Én már a Kreiniken is túl vagyok és izgatottan készülök a gyöngyözésre! :)

Anita 2009. június 11. 13:40  

Jaj Viki de irigyellek! Nekem is gyorsan túl kellene lennem azon a fránya feliraton, aztán a többi már csak egyszálas kreinik lenne...

A haladással meg én is így vagyok, nem rossz, nem rossz, de mindig szeretnék én is gyorsabb lenni, meg még ezer dolgot csinálni.

dviki 2009. június 11. 18:56  

Anita, már Dórival is "megbeszéltük", hogy 2 szállal szinte lehetetlen hímezni! Nem csúszik rendesen a fonal, az anyagot viszont húzza.:( Én mindenhol egy szállal hímeztem, kivéve a 031-est, mert az mintha kicsit vékonyabb lett volna.