2009. június 12., péntek

BugsLife - Ladybug készen



Elkészültem vele még a múlt héten, csak anyuéknál időzünk és itt egy kicsit nehézkes (lassú) a net, ezért nehezen vettem rá magam, hogy írjak és mutassak.

Tetszik nagyon, bár lehet, hogy sokaknak kicsit gyerekes a minta, de szerintem jól fog mutatni a 4 bogár egymás mellett. :)
Következőnek a csigás mintát néztem ki és bár "élőben" iszonyodom tőlük (még fényképen sem szívesen nézem), ez most kifejezetten egy aranyos kis csiga! :)
Már bele is böktem volna, ha a hozzá való fonalak nem otthon pihennének. ;)

9 megjegyzés:

Dora 2009. június 12. 12:48  

Ez csudagyönyörű lett! Nekem is tervben volt, hogy ezt a sorozatot meg kéne himezni, dehát ugye mit még :-DDDD

Anita 2009. június 12. 12:53  

Nagyon-nagyon jó! Várom a folytatást! :-)

Márti 2009. június 12. 14:16  

Szerintem nagyon aranyos,szép kis sorozat ez!!! A Te gyönyörű keresztszemeiddel... :))))

Teca 2009. június 12. 17:15  

Ez nagyon szép munka, bájosak a figurák! :)

dviki 2009. június 12. 17:40  

Dóri, látod még ezt sem mondtad a talin! ;)

Anita, a folytatást én is csak várom, mert fonalak nélkül nem megy. ;)

Márti, :))))))))))))!

Teca, köszönöm szépen! :)

Melinda 2009. június 12. 19:35  

jajj,de széép lett!
Imádom a katicákat!
és tényleg gyönyörűek az x-ek!!!

unikat 2009. június 12. 19:46  

Mintha élne!
De szép!
Ezt a mintát sem ismertem, s most nagyon kíváncsivá tettél, milyen a többi!
Alig várom!

Dóra 2009. június 13. 8:22  

Annyira jó színei vannak. Olyan ritkaság, hogy valakinek a blogján amolyan élénk színű dim képet vagy hasonlót lehet látni. Nameghát hogy alapban piros! Imádom!!!

dviki 2009. június 13. 10:26  

Melinda, köszi! A katicákat én is és Fanni lányom is imádjuk! :)

Marcsi, igyekszem mihamarabb mutatni a többit is! ;)

Dóra, nekem is az tetszik ezekben a mintákban, hogy olyan szép élénk színesek. Olyanok, mint a mesekönyvekben a rajzok! :))))