2009. június 12., péntek

Sárkány SAL- Trick or Treat fairy (gyöngyözésre várva)




Még a múlt hét végén sikerült ezt is "majdnem" befejeznem, miközben a lányokat lepasszoltam 3 napra anyósomnak! ;)))
A majdnem annyit jelent, hogy már csak a gyöngyözés van hátra! Természetesen a Sárkánytalálkozón erről sem sikerült faggatóznom, pedig tervben volt.
Most úgy gondolom, hogy a leírás szerint fogom felvarrni a gyöngyöket, tehát a színben leginkább hozzájuk passzoló fonalakkal. Pedig Dórinál "járva" megtudtam, hogy létezik "láthatatlan fonal" is, de mielőtt még megörülhettem volna a frissen szerzett tudásnak, már le is lombozott, hogy nehéz vele hímezni! ;)))
Igaz mostanában nem tudtam volna hozzájutni, de annyira nekem való lett volna! A sok szétszórt gyöngynél csak átugorhattam volna a tűvel sok-sok x-et, nem kellett volna mindig elvarrni (azt ugyanis nagyon nem szeretem)!

10 megjegyzés:

unikat 2009. június 12. 19:45  

Kinagyítottam, s csodáltam.
Biztos írtad már, de mire hímezted?
Annyira szép lett!

dviki 2009. június 12. 20:17  

Marcsi, igen írtam már, de még nekem is utána kellett néznem, mert pontosan én sem emlékeztem rá. ;)
Zsuzsától rendeltem (tuvarazs.hu):28 countos Zweigart Vintage Cashel 3009, ez a hivatalos neve. ;)

Dora 2009. június 12. 21:09  

De szép! Szerintem jobb ha nincs átlátszó fonalad... legalább eszedbe sem jut azzal himezni :)

Anita 2009. június 13. 6:26  

Na most megint irigykedem, mert olyan szép, és hihetetlenül gyorsan haladsz vele... igaz én is haladnék, ha nem valami mást hímeznék mindig. :-)

Szerintem egyáltalán nem olyan rossz hímezni azzal a láthatatlan fonallal a gyöngyöket, csak helyenként macerásabb és a kezelésére is oda kell figyelni a vasalásnál ugye, de majd meglátjuk, mennyire szidom, ha ennél fogom használni...

Dóra 2009. június 13. 8:21  

Olyan szép lett! Remélem hamarosan az enyim is ebbe a fázisba kerül!

Kérsz egy kis láthatatlan fonalat? Szívesen küldök!

dviki 2009. június 13. 10:17  

Dóri,ebben van valami! :)))

Anita, én is így vagyok vele. Mindig újba kezdek, hiába nekem kell a változatosság. ;) Anyu is mindig kérdezi, hogy megint másikat hímzek, mi lett az előzővel? Én szeretem váltogatni a hímzéseket, mert bármennyire is szeretem őket, egy idő után kell egy kis új, más. ;)))

Dóra,amennyire belehúztál a tali óta, biztosan nemsokára te is itt fogsz tartani (hacsak nem mást hímzel helyette vagy a neszeszerek sorozatgyártását csinálod)! :DDD
A felajánlást köszi, elfogadom. ;) A címem elküldöm e-mailben. :)

Névtelen,  2009. június 13. 13:32  

De jól néz ki! Most megint gondolkodóba estem, hogy ne vegyem-e meg az eredeti kreiniket hozzá. Olyan szép :)

dviki 2009. június 14. 20:39  

Nekem is tetszik!:) Te milyen fonalakkal fogod hímezni, ha nem az eredetivel? Másik Kreinikkel vagy teljesen más fonallal, mint néhol Dóri?

Névtelen,  2009. június 15. 8:45  

Gondoltam beviszem a kész himzést a boltba, és ott válogatok hozzá valami noname hasonló csillogós fonalat meg gyöngyöt....

dviki 2009. június 15. 18:42  

Akkor már biztos, hogy mindenkié egyforma lesz és mégis egyedi! :) Várom, hogy mikor mutatod majd! :)