2009. június 13., szombat

Nora Corbett: Letter F



Becsszó, hogy nem beszéltünk össze Anitával ! ;) Mégis szinte egynapon kezdtük hímezni a betűket, ő az A betűt, én pedig az F-et. :)
A két kiscsajomnak hímzem, hiszen jól választottunk annak idején nekik nevet (Fanni és Flóra), így ez a kép kettő az egyben lesz! :DDD
Anita már előrébb jár, mint én, de mégis beszéltünk róla, hogy ez akár SAL is lehet, mégha utólag is. ;) Ugye, még nem fejezted be? :)

Egy kicsit már előrébb járok, mint a képen, mert tegnap is böktem bele pár x-et, nem sokat, de azért már alakul az F betű. :)

9 megjegyzés:

Dora 2009. június 13. 12:53  

Jaj, de szép! Akárcsak az én F betűm :-D

Anita 2009. június 13. 19:27  

Szééép! És ugye milyen jó hímezni? Én legalábbis nagyon szeretem. :-) Még nem fejeztem be, de már csak a gyöngyözés van hátra, most viszont átnyargaltam a sárkány SAL-ra, mindjárt túl leszek a nemisolyanvészes két szálas kreiniken. Szóval lehet nyugodtan SAL, meg különben is, akarok még J, B és M betűt is hímezni. :)))

unikat 2009. június 13. 20:08  

Nekem is nagyon tetszik!

szisze 2009. június 13. 22:42  

Nagyon hangulatos és csajos!

Márti 2009. június 14. 7:57  

Nagyon szép!!! Tetszik a kettő az egyben!!!;)

dviki 2009. június 14. 12:02  

Dóri,:)))))))))))!

Anita, akkor tehát SAL! :DDD Úgy látszik ezekből a betűkből nem lehet eleget hímezni, mert Dórival is beszéltük már, hogy még ő is fog és én is. ;) Egyébként, ha jól rémlik akkor Dóri is fogja az M betűt is hímezni, akárcsak én...és most kiderült, hogy te is! :)))

Marcsi, nekem is tetszik. ;)))

Szisze, köszi! És még milyen hangulatos és csjos lesz készen a sok gyönggyel! ;)

Márti, ugye? :DDD

Anita 2009. június 14. 21:01  

Nálam is megvan a 2in1: Anita és Andris. :-))))
Ma este elkezdtem gyöngyözni, csak kicsit szidtam a láthatatlan fonalat, mert ezen még a csomózódás is láthatatlan!!! Minden esetre jobban haladok vele, mint elsőre hittem, azokat nem nagyon szeretem, amiket csak úgy a vászonra kell helyezni és nincs körülötte hímzés, mert ott sokkal strapásabb a számolás. De nagyon szép lesz, már most is látszik. Majd kedden délelőtt itthon leszek, ha a főnököm is úgy akarja és csinálok fotót a betűről is és a sárkánysalról is, azzal is haladtam picit a hétvégén. Majdnem kevés lett a lila kreinikem... kellett nekem két szállal hímzeni. :)
Bocsi, hogy ennyit írtam!

Dóra 2009. június 15. 8:35  

Nagyon szép lesz! Tempódat ismerve gondolom már gyöngyözöl...

dviki 2009. június 15. 18:38  

Anita,várom a fotókat! :)

Dóra, te összekeversz engem Anitával, ő az, aki már gyöngyöz! ;)))))))))))
Majd este megpróbálom mutatni, hogy mennyire nem haladtam vele. :)