2009. március 16., hétfő

Gondok- bajok

Háát igen, megint "kifogtuk". :(
Március 8-án, vasárnap este a Fanni belázasodott. Kellemes 39-40 fokos lázzal küzdöttünk péntekig, mert a lázcsillapító szirupok csak ideig-óráig bírták a strapát. :( Persze az antibiotikum és a köptető is "jelen volt".
Pénteken elmúlt a láz és magaután hagyta a fincsi kis kötőhártyagyulladást (mindkét szemére!).:(((

Aztán, hogy teljes és kerek legyen minden, vasárnap reggelre én is elkaptam! Bár én szerencsés vagyok a szerencsétlenségben, mert csak az egyik szememre. ;) Holnap megyek az orvosomhoz, hogy ne a Fanni szemcseppét fogyasszam. ;)

Na de, hogy valami jó is legyen a sok rossz mellett, pénteken kijöttünk anyuékhoz, így örömmel jelenthetem, hogy befejeztem az I thee wed-et!!! :)
A héten igyekszem majd mutatni. Remélem a szemem hamar rendbe jön, mert jelen pillanatban igencsak ramaty állapotban van.

8 megjegyzés:

Dora 2009. március 16. 18:38  

Jobbulást nektek!

Én is ramaty állapotban, még jó, hogy a gyerekek nem annyira. Én meg nem tudok beszélni, egy hang sem jön ki a torkomon. "Szórakoztató" volt igy ma a fiúkkal a nap egyedül.

Várom az I thee wed-et! Én kb 3 napja nem fogtam tűt a kezembe, itt agonizálok :(((

Márti 2009. március 16. 18:43  

Jobbulást, gyors gyógyulást! :)

unikat 2009. március 16. 19:44  

Mielőbbi gyógyulást nektek!

Delfike 2009. március 16. 19:50  

Hamar gyógyuljatok meg!
4 napja én sem vettem a kezembe tűt,de egészen más okból kifolyólag. :((

Szentpyr 2009. március 16. 22:43  

kitartást és gyors javulást, Viki!

Anita 2009. március 17. 8:54  

Gyors javulást kicsiknek, nagyoknak egyarán! :-)

dviki 2009. március 17. 14:52  

Lányok, nagyon köszönöm! Aranyosak vagytok!
A helyzet viszont úgy néz ki, hogy rosszabbodik, mert tegnap estére a Flóra is belázasodott és még ma is tart. :( Szerintem vele is ugyanúgy leszünk, mint a Fannival! :(((

Dóra, nektek is jobbulást! Egyébként én még szerencsés vagyok, mert az influenzától és a torokfájástól szinte rettegek, annyira utálom!

Delfike, megyek és mindjárt pótolom a lemaradásomat és olvasom, hogy miért is nem fogtál már 4 napja tűt a kezedbe??? ;)

Egyébként én sem hímeztem tegnap és még ma sem, de lehet, hogy estére már megbátorodok és kézbe veszem a hímzésemet! ;)))