2009. március 19., csütörtök

Blackbird Designs:I thee wed :)

Mivel a szemem még mindig a "régi", vagyis az óránkénti cseppentések ellenére sem akar gyógyulni, ezért rövid leszek.
Vasárnap óta nem hímeztem...,azt hiszem ezzel mindent elmondtam, de remélem mihamarabb bepótolhatom. ;)

Amiért "jöttem". Ha már hímezni nem tudok, lefényképeztem a kész BB mintámat. :)


Amíg le nem fényképeztem nem is tűnt fel, de most zavar, hogy messzebbről nézve olyan mintha az ajtó "üveges" részénél nem hímeztem volna ki, mert pont ott világosodik ki nagyon az Old red paint színű fonal. :(


7 megjegyzés:

Márti 2009. március 19. 10:47  

Komolyan mondom hihetetlen milyen gyönyörűen hímzel!!!!! Csodaszép minden egyes xszem!!!! Az ajtó... hm már nem is számít, mert annyira szép!!!!

dviki 2009. március 19. 10:56  

Márti, elkényeztetsz! ;)))

Dora 2009. március 19. 13:24  

Tényleg... hm, nem tudom, engem annyira nem zavar, ettől lesz egyedi.
Tényleg olyan szépek az x-eid, öröm nézni!!!

unikat 2009. március 19. 19:27  

Ha nem hívod fel a figyelmet fel sem tűnik.
Nem zavaró, csak szerintem a Te fájó szemed téved oda újra.
A fentiek már elmondták, s lásd inkább azt, hogy mennyire szabályosan szépen és szépet böködsz.

Jobbulást!

Dóra 2009. március 20. 8:58  

Csodaszép és tényleg le a kalappal az egyenletes x-eid előtt. Még ha írtad is, hogy a legszebb részt fotózod:-DD
Az ajtó olyan lényegtelen, észre sem veszi az ember, ha az összhatást figyeli!

dviki 2009. március 20. 14:24  

Lányok, nagyon köszönöm a sok kényeztető dícséretet! :)
Az ajtóhoz akkor nem nyúlok hozzá. ;)

Szentpyr 2009. március 20. 20:08  

pompázatos!!! csak gratulálni lehet hozzá!:)