2009. március 1., vasárnap

Az a bizonyos 10 szó

Dóra hívott játszani, ismét. ;) Kezdő blogolóként még újak nekem ezek a játékok, de szívesen részt veszek bennük.
A 10 szó, amit Dóra adott és ami eszembe jut róluk :

tudás: tanulás,iskola
film: reggeltől estig ;), leginkább romantikus :)
erő: kitartás
nyelv:angol, anyanyelvi szinten (na jó, ez csak ááálom) :)
nyár: Balaton, pihenés (amíg nem megyek vissza dolgozni)
játék: már kinőttem belőle ;)
íz: minden jöhet, mikor mit kívánok és sajnos sokszor kívánom :( ... ;))) gyümölcs, kínai kaja, édes, sós....... most éppen kávé és sajttorta....
boldogság: két rosszcsont gyerek mellett? ;), egyedüllét, hímzés, csend (esetleg egy kis Madonna szólhat)
hagyomány: néha igen, néha csakazértsem!
víz: szeretem, szomjoltó( csakis szénsavmentes!), türkizkék tenger

Továbbadni még nemigazán tudom, mert még "friss" vagyok a blogolásban, akiket pedig eddig megismertem, azok már mind megkapták.

2 megjegyzés:

Dora 2009. március 2. 8:56  

Köszönöm, tök jókat irtál! :)

dviki 2009. március 2. 10:10  

Én köszönöm! ;)