2009. február 26., csütörtök

Solo, a cica

Pár nappal ezelőtt elkészültem vele. A kontúrozása kicsit macerás volt, de meg sem közelíti a Tatty Teddy-ét. ;)
Már kimosva, kivasalva, a kikeményítésen még gondolkozom. A szekrényben pihen, remélem már nem sokáig, mert szeretném mielőbb bekereteztetni és a falra tenni. Panelban lakunk, szóval nem lesz egyszerű menet. :(

Azon is töprengek, hogy felkasírozzam (eddig mindig én kasíroztam és úgy vittem el a keretezőhöz) vagy most hagyjam ezt a szakemberre... még gondolkodom rajta, aztán meglátom.

Tehát, íme Solo cica szépen, fessen, immár szemekkel és nem csak fél bajusszal. :)

14 megjegyzés:

Anita 2009. február 26. 14:59  

Szép lett! :-)

Te kasírozol is? Én abba nem mernék belevágni, legfeljebb, ha utána nem viszem a képet keretezőhöz, hanem magam rakom be valami kész keretbe. Na ilyet már csináltam. Te hogy keményítesz?

dviki 2009. február 26. 16:29  

Anita,köszönöm.Háááát igen míg mások anyag és fonalfestésbe vágnak bele, én megpróbálkozom a kasírozással. ;)

A keményítést nem az "előírtak szerint" csinálom, hanem jóval több folyékony keményítőt teszek kevés vízbe (éppen hogy ellepje a hímzésemet), van hogy 1 napig is állni hagyom benne, aztán félszárazon vasalom.
Bár elég jól szokott sikerülni, azért a "gyári" keményített anyagokat meg sem közelíti.:)
A legutóbbi rendelt aidám például olyan kemény volt, hogy "megállt a sarokban". :DDD

Delfike,unikat köszönöm nektek is!

Márti 2009. február 26. 17:06  

Gyönyörűségesen hímzel, de tényleg!!! Mindig megcsodálom az öltéseidet!!! A cicus, pedig ... hát nagyon aranyos!!!!

dviki 2009. február 26. 18:29  

Márti, nagyon köszönöm!:)Nagyon jólesik a dícséret (csak el ne bízzam magam ;) ), főleg, hogy tőled kaptam, mert téged én a "profi kategóriába" sorollak. ;)))

Dora 2009. február 26. 19:15  

Nagyon ari lett! Nekem is csinálj ilyet :)

Egyébként én is jóval több keményítőt rakok a vizbe az előirtnál. De van, hogy olyan mintha bele sem tettem volna... gondolom anyaga is válogatja, hogy mi lesz belőle. Én is félszárazon vasalom.

Anita 2009. február 26. 19:59  

Tényleg nagyon szépek az xeid. :-)

Én a keményítést általában nem viszem túlzásba, nem tudom, ez mennyire jó vagy rossz. Öblítem, kicsavarom, aztán fújok rá keményítőt (nekem spray-m van), aztán vasalom.

Dóra 2009. február 27. 8:07  

Jaj, nagyon cuki lett!

Én leszoktam teljesen a folyékony keményítőről. Szerintem szart sem ér. Én a por alapút használom, amit forró vízbe kell tenni. Na azzal az előírt mennyiségnél is szép kemény lesz a munka!

dviki 2009. február 27. 13:17  

Dóra (Mariann), tudod ugyanaz a minta nemigen megy 2x. ;)))

Anita,én még nem próbáltam a spray-t, lehet, hogy egyszer megpróbálkozom vele.

Dóra,én sem vagyok néha megelégedve a keménységével.:( A por alapúval még nem találkoztam, merre lehet kapni? Ha ilyen jó a véleményed róla, ki kell próbálnom! :)

Lányok, a dícséreteket pedig mindenkinek nagyon köszönöm, igazán jólesett! :)

Dóra 2009. február 27. 17:05  

DM-ben. Háztartási keményítő néven fut. Műanyag henger alakú piros kupakos.

dviki 2009. február 27. 17:25  

Dóra, köszi! Akkor a legközelebbi DM-es látogatásom alkalmával biztosan veszek egyet. :)

xenasi 2009. március 13. 18:35  

nagyon édes a cica :))
én folyékony keményítőt és 4szer annyit rakok belőle, mint amennyit ír
így aztán jó kemény szokott lenni a hímzés :D

Fauna 2009. március 30. 11:43  

Ez a macskás kép egyszerűen imádnivaló, elolvadtam tőle! :) A lányod pedig jó nagy baba volt.