2009. február 22., vasárnap

Itt tartok most

Haladtam egy kicsit az I thee wed-del és a Flórának készülő Anchoros babaköszöntővel is. Most egy kicsit kevesebb időm volt hímezni, mert nekiálltam (végre) rendbeszedni és lemezre írni a rengeteg családi fényképet, az estéket pedig általában olvasással töltöttem.
Az olvasáshoz is "itt" a blogokon kaptam kedvet. Sorakoznak nekem is kedvenc könyveim a polcon, de mióta a nagyobb lányom megszületett nem olvastam, annak pedig bizony már több mint 5 éve! Tudom, ezzel sem vagyok egyedül, úgy látszik ez a kisgyerekes anyák "jussa". ;)

A könyv pedig amit esténként olvasok,
Vavyan Fable : Apád, anyád ide lőjön!


Ő az egyik nagy kedvencem, a másik pedig Leslie L. Lawrence.

Visszatérve a hímzésekre az I thee wed-en már alakul a házikó is! Érdekes, hogy ezt szeretem böködni, pedig ez is nagy,egybefüggő felület, mint a domb. ;)




A babaköszöntő pedig már majdnem teljesen kész, a kontúrozásnál tartok.
Íme, a "vak" cica, mert a szeme még nincs "megfranciacsomózva". ;)




Azt el is felejtettem mondani, hogy végre! van rendes (hidegfényű) izzó a hímzős sarkomban álló lámpámba, így este is tudok böködni!!!
Illetve csak tudnék, mert eddig még nem nagyon használtam ki, bár olvasáshoz igen és arra is nagyon megfelel! :DDD
Olyan régóta kerestem energiatakarékos hidegfényű izzót és most úgy örülök! :D

5 megjegyzés:

Dora 2009. február 22. 12:50  

Ah de szépek ezek a hímzések!
Na én is mostanában kevesebbet hímzetem, én is évekkel ezelőtt olvastam bármit utoljára, az valahogy végképp kimaradt. Fable-t én is szeretem, Lawrence-től nem sokat olvastam, de azok is jók voltak.

Anita 2009. február 22. 13:49  

Szépeket készítesz és szerintem egyáltalán nem haladsz rosszul! :)

Az olvasással én nagyon hadilábon állok, de nálam ez nem újdonság. Időnként rámjön, hogy olvasnék valamit, korábban a vonaton olvastam sokat, most viszont már oda is hímzést viszek, könnyebb sokkal, mint egy könyv. :)

Delfike 2009. február 22. 18:14  

Szerintem is nagyon szépek a hímzéseid,a cica pláne nagyon tetszik!
Mind a két író a kedvenceim közé tartozik,bár mostanság nem olvastam őket.

dviki 2009. február 24. 11:03  

Dóra,én is hímezni egy kicsivel jobban szeretek, de mióta a kezem már kétszer bemondta az unalmast, ezért döntöttem úgy, hogy néhány alkalmat lecserélek olvasásra.

Anita,lehet, hogy nem haladok rosszul, de én egész nap csak hímeznék! Az milyen jó lenne! ;)
Én olvasni is nagyon szeretek, már ált.iskolás korom óta olvasok, akkoriban szinte minden este könyvvel a kezemben aludtam el és volt, hogy 2-3 nap alatt kiolvastam egyet.:D Persze akkor még nem voltak gyerekeim, a szüleimmel éltem, tehát az élet sokkal-sokkal könnyebb volt! ;)

Delfike, a cica szerintem is szép. ;))) Azóta már készen is lettem vele, tegnap mostam, vasaltam, nemsokára mutatom!
A könyvekkel pedig le a polcról! Olvastam a blogodon, hogy beteg voltál, na olyankor lehet az ágyban fekve jókat olvasni! ;)

Delfike 2009. február 24. 11:55  

Kukkant be a blogomra!