2009. március 2., hétfő

Blogbarátság :)


"Ezek a blogok szerfelett bájosak, a blog íróknak az a céljuk, hogy barátok és barátságosak legyenek. Nem a pénz a mozgatórugó. Reményeink szerint ezen díj átadásakor több barátság keletkezik, a barátság elterjed, és több figyelmet kap a blogger. Amikor továbbadod, kérlek vedd figyelembe ezen elveket. Válassz nyolc embert."



Delfike lepett meg vele és igazi meglepetés volt! Sok- sok blogon láttam már ezt a "díjat" és még sok másikat, gondoltam majd... talán... egyszer....én is kapok és továbbadhatok.
Nagyon jólesett, hogy Delfike rám is gondolt, hiszen csak a neten és csak nemrég "találkoztunk", ennek ellenére én is úgy gondolom, hogy sikerült ilyen kis idő alatt is összebarátkoznunk! :)

Továbbadni még ezt sem fogom, szintén azon okokból, amiket már az előző hozzászólásomban is leírtam. ;)
"Játékon kívül" viszont leírom, hogy én kiket tartok blogbarátaimnak (remélem ez a kör bővülni fog sok-sok névvel az idő múlásával): Dóra, Delfike, Anita, Márti, Rita és Dóra. Náluk ill. az ő blogjukon már nem csak csendes nézelődő vagyok, hanem hozzászólást is hagyok, ezáltal már nem vagyunk egymásnak teljesen ismeretlenek (remélem). ;)

6 megjegyzés:

Szentpyr 2009. március 2. 11:19  

puszipuszi!! szintén zenész:)!

Anita 2009. március 2. 12:07  

Viki, én is örülök neked! :-)

Dora 2009. március 2. 13:28  

Naná, köszönöm :)

dviki 2009. március 2. 20:18  

Lányok, köszi! :)))))

Delfike 2009. március 3. 8:02  

Én is köszönöm!S remélem hamarosan személyes talit is összetudunk majd hozni,hisz csak 5km-re lakunk egymástól. :))

dviki 2009. március 3. 13:07  

Delfike, én is remélem! :)