2009. február 1., vasárnap

Az elmaradt március.

Még adós vagyok a már kész márciussal. Ma tudtam csak lefényképezni, mert csak ilyenkor, reggel van viszonylag némi fény ahhoz, hogy jó legyen.
A mintán kicsit változtattam, egy sort hozzátoldottam alul a kerítésnél.Igaz, most nem kerítésformája van, de miközben hímeztem, fel sem tűnt, hogy kerítés lesz belőle. Már csak a végén vettem észre, hogy nem egész sor fehéret kellett volna hímeznem, hanem felváltva a zölddel. :( Mindegy, már nem bontom vissza.
A hónapok neveit úgyis mindig bontanom kellett, mert bár kiszámolom, hogy hol kell kezdenem, hogy középre essen, mégis mindig elcsúszik egy fél v. egész x-et! ;)


Na igen, kicsit gyűröttek, de én is csak a végén szoktam "ráncba szedni" a hímzéseimet.
Bár minél többször ránézek a képre, annál inkább zavar. Ezért valószínű, hogy a következő negyedévet már rendezett állapotában mutatom. ;)

8 megjegyzés:

unikat 2009. február 1. 11:27  

Nagyon jó végignézni rajtuk.
(Én is csak a végén szoktam vasalni. :-))

dviki 2009. február 1. 12:08  

Ugye? :)
Már alig várom, hogy kész legyen és feltehessem a falra!

Dora 2009. február 1. 15:09  

Nagyon jó szerintem is!
Én sem vagyok nagy bontogató, ha valami nagyon nagyon nagyon nem indokolja, én ki nem bontom :-D

Én sem szoktam megvasalni mutogatás előtt, sőt még néha akkor sem, mikor a teljesen kész képet mutatom... sose jutott eszembe, örülök, hogy van időm lekapni, és feltenni a gyerkőcök mellett... Mert hát mindig hátráltatnak benne :-DDDD

dviki 2009. február 1. 17:38  

Örülök, hogy akkor nem csak én vagyok "lusta", aki csak akkor szokott vasalni mielőtt a keretezőhöz elviszi. ;)))

Dóra, megértelek. Én is mielőtt bontanék, nézegetem a mintát, gondolkozom hosszú percekig, hogy megéri-e? :DDD

Anita 2009. február 1. 18:22  

Nagyon jól mutatnak egymás mellett a kis házikók, aranyosak ezek a minták, az meg különösen tetszik, hogy a hónapok neveit magyarra változtattad. :)

Vasalni én is nagyon ritkán szoktam, ráadásul meg van az a hátránya, hogy visszamerevedik az anyag, amit olyan jól felpuhította ma kézből hímzéssel. Ez különösen igaz a rusztikus aidára, amire most a BC Snappers-t hímzem.

dviki 2009. február 1. 20:28  

Anita, köszönöm szépen!

A kemény anyagra én sem szeretek hímezni, a fekete aida (amire az adventi naptárt hímeztem)előkeményített volt és nem igazán szerettem. Pedig én rámával hímzek.

Szentpyr 2009. február 1. 20:52  

de jóó, nagyon szeretem ezt a sorozatot és a március az egyik legszebb közülük!

dviki 2009. február 1. 21:04  

Rita,a március az én szívemhez is közel áll,mivel abban a hónapban van a születésnapom! ;)