2009. január 29., csütörtök

Az első negyedév :)

Ami azt jelenti, hogy kész vagyok az első három hónap házikójával. :)
Azokhoz hasonlóan, akik már kihímezték, én is szerettem ill. szeretem csinálni.
Tegnap reggel fényképeztem le őket, de akkor még a március nem volt kész. Majd a mai nap folyamán még megpróbálom feltenni a kész márciust is.
Igaz ez még csak az egynegyede, de olyan jó ránézni, a már kész három hónapra! :)





Tegnap este még gyorsan megcsináltam az április keretét és utána leszedtem a keretről, eltettem egy picit "pihenni" és elővettem az "I thee wed"-et.
Bár már késő este volt és a lámpafénynél nemigazán szeretek hímezni, azért még gyorsan böködtem abba is pár x-et, nem sokat csak ami még be volt fűzve a tűbe. ;)


8 megjegyzés:

Melus 2009. január 29. 16:02  

örülök h megtaláltam a blogod:)
nagyon tetszik:)
pláne azok a kis hónapos házacskák, fáj a szívem értük:)

dviki 2009. január 29. 16:50  

Szia Melus, én is örülök ,hogy idetaláltál. :) Remélem a későbbiekben is jössz majd. ;)
A házacskák nekem is a szívem csücskei, már alig várom, hogy kész legyenek és végre a lakás dísze legyen! :)))

Soleil 2009. január 29. 17:22  

Nagyon szépek a házikóid! Minden elismerésem, hogy így haladsz velük! Talán ez most nekem is ad egy kis ösztönzést, hogy végre én is befejezzem az enyémeket:-D

Delfike 2009. január 29. 18:53  

Nagyon jól haladsz és nagyon aranyosak azok a pici házikók!
Én sajnos ezt a stílust nem hímzem,mert csak nekem tetszik a családi körből.

unikat 2009. január 29. 19:01  

Hű, de szépek! Nagyon ügyes vagy!

Melus 2009. január 29. 20:38  

na én béna elvesztettelek mert elfelejtettelek lementeni, de pótoltam mert ismét megtaláltalak:D
fogok jönni ne izgulj;)

dviki 2009. január 29. 20:47  

Soleil, köszönöm! Láttam ám a blogodon, hogy te is csinálod időközönként! ;) Hajrá és majd megyek keresem a házikókat nálad. :D

dviki 2009. január 29. 20:53  

Delfike, ezt én most magamnak hímzem ;), a férjemnek pedig nincs beleszólása! :DDD
Na jó, ez nem egészen így van,neki szinte minden tetszik, amit csinálok...ami pedig nem, arra rábeszélem, megmagyarázom! :DDDD

Unikat, neked is köszönöm. Örülök, hogy továbbra is olvasod a blogomat. :)