2009. január 2., péntek

Mézeskalács

Csináltam még novemberben pár mézeskalácsot is, az óvodába minden évben kell a szülőknek valami apróságot készíteni az adventi naptárhoz.
Én idén ezeket alkottam, a Keresztszemes Magazin régebbi számában volt és nekem nagyon megtetszett. Bár az is igaz, hogy a felénél már kezdtem megunni, ugyanis 25 db-ot kellett hímeznem belőle.
Azt pedig ugye mondanom sem kell, hogy az utolsó napon lettem velük kész, este még vágtam, ragasztottam, hogy másnap reggel be tudjam vinni. ;)





10 megjegyzés:

Delfike 2009. január 3. 13:54  

Szia Viki!

Semmi sem lehetetlen.Igaz nem Kaposváron hanem Zs.szentpálon lakom. ;)

dviki 2009. január 4. 13:59  

Szia Delfike!

Nem gond, Zselicszentpálon is van ismerősöm. :D
Két kislányommal képzelheted mennyit járunk játékboltba, ezért gondolom, hogy már valószínűleg találkoztunk. :)

unikat 2009. január 5. 13:36  

Szia Dviki!
Nem jártam még a blogodnál, pedig az az adventi naptár megérte volna jóval előbb, hogy megnézzem. S harangok is aranyosak, s le a kalappal a türelmedért.

Köszi a nálam hagyott bejegyzésed.
Benézek máskor is!

dviki 2009. január 5. 14:54  

Szia unikat!

Örülök, hogy benéztél, én is megyek még hozzád biztosan! ;)
Köszi!

Dora 2009. január 5. 20:40  

Szia Viki!

Na én csúnya módon most jártam erre újra, mert régen még többszöri kattintásra is csak ugyanaz a bejegyzésed volt!

Nem semmi vagy, hogy képes voltál 25 darabot csinálni! Hihetetlen, tudod mikor csináltam volna meg! :-DDD

Márti 2009. január 5. 20:43  

Szia! Örülök, hogy nálam jártál és köszönöm a kedves szavakat - ezután én is jövök ám!!! :))))
Ha vmiben tudok segíteni, csak szólj! :)))

Márti 2009. január 5. 20:45  

Majdnem elfelejtettem! Hihetetlen, hogy ennyi mézeskalács csingilingit megcsináltál, nálam már a kettő is kihívás lett volna ugyanabból a mintából! Nagyon szépek lettek!

dviki 2009. január 6. 10:41  

Dóra: örülök, hogy ismét erre jársz ;), megfogadtam magamnak, hogy idén megpróbálom a lépést tartani veletek (nem lesz könnyű!) és jóval gyakrabban fogok ide írni!

Márti,szavadon foglak majd ám! ;)

Köszönöm a szép szavakat mindenkinek, a mézeskalácsokhoz csak annyit, hogy most úgy érzem, gondolom, hogy jövőre már nem fogok ilyet csinálni az oviba....aztán ki tudja!? ;)

Ayla 2009. január 7. 10:17  

Szuperek lettek a mézeskalácsok!

dviki 2009. január 7. 11:40  

Köszi, Ayla. Örülök, hogy benéztél hozzám, én is szoktam "nálad" járni! ;)