2009. január 2., péntek

Tavalyi elmaradás

Most akkor jöjjön még pár tavalyi "projekt".
Ez az adventi naptár kislányaimnak készült és még november 30-án este is csináltam, hogy másnapra kész legyen. Mióta kisgyerekes anyuka vagyok, szinte mindent elfelejtek és mindennel az utolsó (vagy utolsó utáni) pillanatban készülök el. Idén szeretném azt hinni, hogy ez másképp lesz, de nem sok esélyem van rá. ;)
A képeket ma csináltam, mert bár lefényképeztem ugyan, amikor kész lett, csak a szüleim fényképezőjével és még nem szedtem le róla a képeket.
Zsínórral voltak rákötve a kis zsákocskák (sima natúr lenvászon, amit hobbyboltban vettem), amiket terveim szerint jövőre befestek színesre. Idén idő hiányában ez elmaradt.

3 megjegyzés:

Dora 2009. január 5. 20:41  

Viki ez állati jó!!!! :)

Naaagyoon tetszik!

Márti 2009. január 5. 20:44  

... na én ilyen nagy munkákat nem szoktam ám bevállalni! :))) Nagyon szép lett!

dviki 2009. január 6. 10:43  

Köszönöm, köszönöm, igazán teljesen elhalmoztok a dicséretekkel, még a végén hozzá fogok szokni! :)