2009. január 6., kedd

Mézengúz!

Ennek a kis mintának az elkészítését már régóta terveztem, Fanni lánykám Méhecske csoportba jár és gondoltam meglepem vele a csoportot.
Igaz teljesen nincs még kész, mert egy bannert szeretnék belőle, valami jó kis anyagra rávarrom majd és természetesen a "Méhecske csoport" ráhímzése is várat magára.

A képet a netről "vadásztam" és miután sehogy sem sikerült keresztszemes formába öntenem, ezért megkértem Ralinát, hogy legyen kedves megcsinálni nekem!
Ő pedig volt olyan kedves (nagyon kedves), hogy megcsinálta , pedig nem is ismerjük egymást ill. én őt igen, a blogján keresztül! :)
Annyit változtattam rajta, hogy az orrát és a kezeit is kikontúroztam, mert mikor kész lettem vele egy kicsit olyan érzésem volt, hogy úgy még nincs kész.

Ralina, mégegyszer nagyon köszönöm!! :)

7 megjegyzés:

Dora 2009. január 6. 11:28  

Ez nagyon tuti lett!
Móni meg megint tök jót alkotott! Nekem is meg kéne jobban tanulni ezt a himzős progit. Van nekem is pár próbálkozásom, több kevesebb sikerrel.

Márti 2009. január 6. 13:14  

Nagggyon jó lett!!!! Mintha nem is hímzés lenne... Szuper! Azt hiszem nagy öröm lesz a csoportban!

Ralina 2009. január 7. 8:24  

Ez aztán hamar elkészült! :) És tényleg jobban mutat kontúrral, ügyesen megoldottad. A mintát meg nagyon szívesen! :)

unikat 2009. január 7. 9:53  

Hű, de valódi!
Nagyon szép lett!

dviki 2009. január 7. 11:36  

Köszönöm szépen, nagyon kedvesek vagytok!

Szentpyr 2009. január 7. 20:03  

Óóó, most látom, hogy beindult itt az élet:))! Örülök és jövök gyakran, van miért;)!

dviki 2009. január 7. 20:48  

Rita!
Vártam már, hogy felbukkanj te is nálam! ;9
Remélem a közeljövőben is tudom majd tartani a tempót veletek! Igyekezni fogok! :)))