2009. január 8., csütörtök

Négy évszak

Még tavaly elkészültem vele, siettem, hogy ne hozzam át az új évre, mert olyan régóta hímeztem már. Pontosan május 17-én kezdtem el, igaz közben készítettem még ezt-azt, de azért nem szeretném, ha minden hímzésem ilyen lassan készülne el. ;)
Igazából anyukámnak születésnapjára szántam (ami júliusban volt ), de nem jött össze, ezért most úgy gondolom, hogy anyák napi ajándék lesz majd!
Szerettem hímezni, mert a számomra utálatos fél x-ek nélküli minta. ;)
Nagyon tetszik, magamnak is szeretnék ilyet, de a másodszorra hímzésben már nincs meg számomra a varázs...azért évek múlva lehet, hogy nekiállok. :)

Annyi jó kollázst láttam a blogokon, amiket a Picasa3 segítségével csináltatok, hogy én is megpróbálkoztam vele!

Íme, így sikerült!


3 megjegyzés:

Dora 2009. január 8. 13:10  

Ez nekem is nagy kedvencem, nem is tudom miért nem csináltam meg végül sose. Majd lehet, hogy egyszer ez is újra belekerül a listámba. Csak már igy is olyan bő, hogy sosem jutok a végére :-DDD

dviki 2009. január 10. 22:01  

Ha egyszer sorra kerül és megcsinálod, akkor mindenképpen látni szeretném!
Szerettem csinálni.

elina 2009. január 11. 14:17  

Ez anyira szep kep...terbe van csak meg nem tudom hogy mikor:-)))