2011. július 5., kedd

PIF Andulkának :-)

Sokszor szabadkoztam már és most is megteszem... szinte botrányosan sokat késtem/késem ezzel a PIF-fel, néha magam sem értem hogyan, mikor, miért?! :-)

Tehát, ha késve is, de elkészültem Andulka ajándékával is, aki időközben már kézhez is kapta, így felteszem én is a képeket. :-)
Tralala mintákra esett a választásom, Andulka blogját olvasgatva úgy vettem észre, hogy kedvencei ezek a kedves minták...remélem tényleg így van. :-)

Az első egy kép:


A második egy "lógóka"


Készült még egy kis ollóőr is, de azt külön nem mutatom csak így "csoportképen"

En, rólad sem feledkeztem meg... ;-)

6 megjegyzés:

Clinique-Bogi 2011. július 5. 11:23  

Ezek után tőlem akármennyit is késhetnél!
Csodálatos ajándékok, nem mellesleg elég nagyvonalú a késedelmi kamat! :-)))

unikat 2011. július 5. 14:32  

Egyetértek Bogival. Ha valaki ennyi ajándékot kap, akkor tőlem késhet, én kivárom. Csodaszépségeket készítettél. Igazán finom munkák!

Jutka 2011. július 6. 9:45  

Ötletes és gyönyörű!

Andulka 2011. július 6. 16:51  

Köszönöm szépen Viki itt is! Igazuk van a lányoknak! Ilyen csodás ajándékra érdemes volt várni!
Az ollóőr az ollómra vigyáz, a kép és a lógóka pedig a nappalit díszítik!

Judit 2011. július 7. 10:42  

Meseszép ajándékok!
Tetszik a kép keretezése.

Mónika 2011. október 11. 12:45  

Nagyon szépek, nekem a piros virágos tetszik a legjobban! És nagyon klassz a keretezése!