2011. június 25., szombat

Firefly

Hihetetlen, hogy az utóbbi időben mennyire "leültem" hímzés terén! Pedig szeretnék, de valahogy mióta a Fanni iskolás lett sokkal kevesebb időm jutott rá.
Azért most mutatni fogok, mert anyu a héten szabadságon van/volt, kijöttünk vidékre, így hímezni is tudtam. :-)
Most elővettem egy régóta elkezdettet...valahogy a kedvem is megjött hozzá és jó lenne befejezni.
Sajnos megkaptam a büntetést is amiért ilyen sokáig tartogattam, mert az illanófilc nem elillant, hanem masszívan beitta magát az anyagba.... :-(
Mintha mostanában nem lenne szerencsém...


Kicsit eljátszadoztam a képszerkesztővel...nagyon tetszik! :-)))

Ilyen "eredetiben" a kettő együtt.

Még kettő van hátra, reményeim szerint ma du. már hímzem a következőt. ;-)

Andulka és En PIF ajándékát sem felejtettem el, próbáltam/próbálom azokat is elkészíteni és küldeni. Andulkának talán már a jövő héten el tudom küldeni, mert a neki készítettel már a finisben vagyok.

7 megjegyzés:

Dora 2011. június 25. 19:00  

Nagyon jók! Kedvencem ez a sorozat!
És örülök, hogy végre látok tőled valamit :) Persze én beszélek :-DDDD

Móni 2011. június 26. 11:07  

Nagyon szépek lettek! :)

Edit 2011. június 26. 16:50  

O, nagyon szep lett, es milyen jo a ketto egyutt! En nem ismertem ezt a sorozaot, de kivancsian varom a kovetkezo darabot :)

Andulka 2011. június 26. 17:08  

Ezt a sorozatot én sem ismertem, de nagyon aranyosak!

Ami a PIF ajándékot illeti: kíváncsian várom, de nem baj, ha egy kicsit csúszik...

unikat 2011. június 27. 6:03  

Jó, újra nálad. S a hímzésed szépséges, mint mindig.

Monessa 2011. július 3. 18:58  

Ez nagyon szép lett! Nagyon tetszik! :))