2011. március 11., péntek

Oviba, iskolába

Hétfőn eszembe jutott, hogy biztos kell majd idén is kokárda a lányoknak. :-) Időben, mint mindig. :-)
Emlékeztem rá, hogy Ancsa free mintái között volt egy ilyen minta és én már régóta elterveztem, hogy megcsinálom.
Tehát kedden nekikezdtem, aztán a szerdai nap kiesett, mert Fanni névnapja volt ....így tegnap gőzerővel igyekeztem befejezni, hogy ma reggelre kész legyen. Jelentem, sikerült....este 7-re elkészültek. :-)

A hiba csak annyi benne, hogy a fehér nemigazán szép, mert a piros DMC megfogta, ugyanis a pirossal kezdtem és ahogy mellette hímeztem a fehér x-eket szép rózsaszínes árnyalatot kapott itt-ott. :-(

Műanyag kanavára böködtem, a hátuljára fehér dekorlapot ragasztottam, majd ragasztópisztollyal rögzítettem rá a biztostűt. :-) Remélem, hogy ezzel most jó pár évre letudtam a kokárdakészítést. :-D


4 megjegyzés:

szaberka 2011. március 11. 10:37  

Ilyen kokárda bizotsan nem túl sok lesz az osztályban!

Dora 2011. március 11. 12:35  

De jó! Tetszik! Sajna én ilyet már nem fogok idén csinálni, mert szerintem nincs műanyagom otthon, a mire megcsinálhatnám. Pedig nagyon tuti. Azért majd túrok a ládámban... valamikor valamire, mintha vettem volna... vagy csak akartam?!

dviki 2011. március 11. 13:16  

Lányok, köszi! :-)
De képzeljétek...a Flórának az oviban is mondta pár csoporttársa és a Fanninak is az iskolában pár osztálytársa, hogy ez nem igazi kokárda! :-S

Timici 2011. március 12. 0:04  

jól néznek ki! nekem tetszik, bár nehéz elszakadni a hagyományos formától az tény:o) nekünk a szokásos szalagos van;o)